Followers Remaja Purba

Wednesday, October 30, 2013

SMURF kena belasah..??



  • Satu kejadian telah dilaporkan di mana pelakon utama SMURF telah dicederakan oleh peminat tak berapa fanatik beliau..
  • Menurut jurucakap SMURF.. walaupun teruk dicederakan tetapi keadaan pelakon tersebut dilaporkan stabil..
  • Oleh itu, jadual penggambaran filem terbaru beliau terpaksa ditangguhkan..
  • Manakala suspek ditahan bagi membantu siasatan..
  • Gambar pelakon SMURF yang dicederakan itu, kini tersebar luas di media massa..






Mentang-mentanglah dia tak melawan..


Sesuka hati dikerjakan..





psstt: SMURFdibelasah kerana beliau dah ada ada Girlfriend baru..




18 comments:

Ibu Lala said...

Sian kat smurf tu. Awat marah sgt tu dik...

Umm AA said...

hahah...GERAM KOT NGAN SMURF TUH...hehe

Unknown said...

belasah dia dak nuha.. hahaha..

Unknown said...

geram sgt la tu.. nuha mrh kat sapa tu? hehehe

Izwa Kamaruddin said...

comel tau dak nuha niii!

Dr K said...

hahahaha..topi dia boleh tanggal tak?

Anum said...

ala2

asyifamustaffa said...

amboi nuha....main belasah2 plak dia...!

ch000tz said...

hahahahaha sian natang tuh!!!!

p/s: sorang lebih baik dari berdua yang menyakitkan hati hehhahahahah

nak lesung pipit gak ke...canne nak tolong hahaha

Anonymous said...

hehehe lawak & tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

Acik Erna said...

lepas geram comel ni he he

eMMe said...

amboi..besonye smurf.. larat ke angkat smurf tu nakkk.... hehehe...comel nye nuha...

Pha Is said...

kesian betol pelakon smurf tu.. haha

Kakzakie Purvit said...

lasak betul Nuha ni Ai... dah ada kakak smurf tak perlu lagi ye:)

Unknown said...

hahaha...si nuha comei belasah smurf

ewanthology said...

ganas ni

intanfirdaus247 said...

haha..dasyat nuha pukul smurf

dear anies said...

.... dan smurf pun menjerit: "tolongggggggggggg"

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...