Followers Remaja Purba

Thursday, May 15, 2014

Bila catuan air dihentikan..



Kolam mandi ni dah lama hubby belikan.. cuma baru digunakan kelmarin..
Bukan apa.. aku malas nak pam kolam ni.. hubby pamkan pun sampai keluar peluh jantan.. hahaha..
Nasib baik kolam tu kecik, kalau besar.. mahu satu taman anak aku ajak main.. dan nasib baik aku pun tak muat.. kalau tak... kihkihkih..



dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha bersama anak atok sedara sedang bergumbira..


'peace'.





psstt: Masih mencari ruang untuk bercerita disebalik keghairahan di Taman Negara..




7 comments:

Dr Singa said...

habis kecut segala!!

Pha Is said...

tudiaa.. seronok diorg main air..

Nurfaezah Abdullah said...

seronoknye mrk main air kolam ehhe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik pulak akak tengok kolam tu aiza..
Tak sabar pulak akak menanti entry taman Negara tu aiza..
Okey akak bagi semangat ye...
Caiyok.. caiyok .. aiza bolehhhhh ;)

ArELeEz said...

klu muat, musti join sekali kan? he3.. comel sgt statement tu tau! ;P

Kakcik Nur said...

Seronoknya bermain air. :)

UmmuAidan-Arissa said...

seronoknya depa dapat main air kolam...sib baik dah tak kena catu...ehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...