Followers Remaja Purba

Saturday, April 23, 2011

PINKY MOMMA..daku memang pelik skit!



Ni kali pertama aku join mak budak ni buat segmen, hari tu aku tak sempat..


ceritakan SATU perangai pelik korang..yg paling lawak lg bagus..

Bukan aku tapi.. perangai pelik anak aku si adik.. dulu masa dia kecik, sambil menyusu pegang botol susu, tangan sebelah lagi menggentel pusat, bayangkan dari satu jari ke satu jari, bila dah cukup lima jari tu dia gentel guna kelima-lima jari dia tu kat dalam lubang pusat dia.. hikhikhik.. dah puas dan susu dah habis baru tidur.. sekarang takde dah tapi perangai menggentel dia tu tetap ada tak boleh hilang..


Aku pulak...?
Setiap orang dah tentu ada bantal busuk tapi bantal busuk ni bukanlah dari aku kecik cuma dah 4 tahun bersama aku, nak tidur mesti dia ada.. yang uniknya kekabu tu hubby beli dan sarungnya korang tau mana aku dapat.. kihkihkih.. gelak + senyum dulu..

Masa pilihanraya umum 2007 (kalau tak silap aku), kan banyak bendera-bendera parti, aku berkenan sangat dengan bendera Parti Keadilan, penat merengek kat hubby akhirnya bukan setakat bendera Keadilan tapi BN dan PAS pun aku dapat.. hahaha... itu yang akhirnya jadi sarung bantal busuk aku.. tu yang aku sayang sangat.. (aku teringin nak bendera-bendera ni sejak Pilihanraya 2004 lagi - masa tu aku mengandung sulung.. hahaha)

Ok dah, patriotik sungguh, nasib baik bendera Malaysia aku tak buat macam tu.. tapi.. ppsstt.. jangan pulak kalau bendera hilang korang cakap aku yang curik.. aku tak curi tak aku terambil je...

11 comments:

risa said...

adehhh....bantal busuk eh

ladyzamea said...

nasib x nyonyot hujung bantal bucuk tu.....heehehe...

anismelon said...

lawak la akak nie..ades..hubby akak punye na bg adil..amik pas ngn bn sekali..bgus la hubby akak..:)

Syuxer said...

hahaha bagusnya hubby kak..ngidam bendera ye..heheh

aizamia3 said...

Nak adil punya pasal.. Dulu masa tinggal kat rumah sewa akak buat jadikan langsir.. Hahaha...

aizamia3 said...

syuzer:
masa tu teringin sangat nakkan bendera tu.. Nampak cantik berkibar2..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahaha patriotik ko kan..
adeh mcm2 pembawakan okeh.. ;p

aizamia3 said...

syyy.. kite2 je tau.. aku ingat nak tukarler sarung bantal tu.. kihkihkih..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

darling..utk kamu ;)

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/05/pembawakan-ibu-mengandung-yg-pelik2-d.html

aizamia3 said...

hehehe... entry menarik di pagi hari.. tersenyum bila membacanye.. ;)

tq pinky momma..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehe... ada ke patut bendera buat sarung bantal... :d

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...