Followers Remaja Purba

Wednesday, April 27, 2011

“My Life’s Story Blog First Giveaway”



Entry ni nampak menarik dan penganjurnya pun nak tumpang glam kat blog aku jadi aku pun merajinkan jariku ini untuk terjah GA penganjur ini.

Tang nak nag ni, kejap ek.. nak cari jap..



Kak Harisa dan Zana

ok, aku tag korang ye.. mehlah join kita meriahkan GA ni..


Kepada korang yang lain aku nasihatkan tak payahlah join sebab hadiah tu aku punya..
oit.. sape kau tak bagi orang lain join ni.. kihkihkih.. aku gurau jelah.. janganlah korang sentap pulak, mehlah pakat ramai-ramai join..

9 comments:

Faris Adli said...

nasib baik kau tak tag aku...wuhahahaha

bujal X said...

rajin bergiveaway ye~~he~~

aizamia3 said...

Faris:
fuh.. selamat..

Bujal X:
dah terkena sindrom GA dan segmen lak..

risa said...

boleh menang ke dik nonnn
kalo takleh malas aku nak join
hahahah..jahat tak akak??

zana said...
This comment has been removed by the author.
zana said...

jalan2... cik aizamia3 anda punya tag telah disahut... hehe

thanks tag saya.=)

http://zana46.blogspot.com/2011/04/my-lifes-story-blog-first-giveaway.html

aizamia3 said...

k.Risa:
hahaha... gelak jahat..

aizamia3 said...

zana:
welcome dear..

mynameismy said...

Entry anda sedang diadili...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...