Followers Remaja Purba

Wednesday, April 27, 2011

“My Life’s Story Blog First Giveaway”



Entry ni nampak menarik dan penganjurnya pun nak tumpang glam kat blog aku jadi aku pun merajinkan jariku ini untuk terjah GA penganjur ini.

Tang nak nag ni, kejap ek.. nak cari jap..



Kak Harisa dan Zana

ok, aku tag korang ye.. mehlah join kita meriahkan GA ni..


Kepada korang yang lain aku nasihatkan tak payahlah join sebab hadiah tu aku punya..
oit.. sape kau tak bagi orang lain join ni.. kihkihkih.. aku gurau jelah.. janganlah korang sentap pulak, mehlah pakat ramai-ramai join..

9 comments:

  1. nasib baik kau tak tag aku...wuhahahaha

    ReplyDelete
  2. Faris:
    fuh.. selamat..

    Bujal X:
    dah terkena sindrom GA dan segmen lak..

    ReplyDelete
  3. boleh menang ke dik nonnn
    kalo takleh malas aku nak join
    hahahah..jahat tak akak??

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. jalan2... cik aizamia3 anda punya tag telah disahut... hehe

    thanks tag saya.=)

    http://zana46.blogspot.com/2011/04/my-lifes-story-blog-first-giveaway.html

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...