Followers Remaja Purba

Friday, May 23, 2014

Jomlah main dengan kita.. kita keseorangan ni..



Karangan untuk hari ini..


Hari ni Babah kita cuti..
Jadi kita ada banyak masa hari ni bersama Babah sementara tunggu Ibu balik kerja..
Lepas Kakak dengan Adik pergi sekolah, Babah suruh kita mandi..
Tapi sebab kita suka main air, maka Babah yang mandi dan siapkan kita..
Lepas tu.. Babah ajak kita pergi sarapan dekat kedai makan..
Kita order air milo dengan roti canai..
Dapnye.. dapnye..
Ibu kita hanya dapat tengok kita makan..



Jempu sarapan acik-acik semua..



Bila dah habis makan, Babah ajak kita pergi kedai.. kita pau Babah kita roti jagung pulak.. tu favourite kita tau..
Lepas tu baru balik rumah.. sebab Babah kita nak bertukang kat stor dalam rumah kita..


Sementara Babah kita nak buat kerja, kita duduk depan TV sambil usik-usik Tab Babah kita..
Kita dah mula bosan ni.. tak tahu nak buat apa..
Acik-acik.. jomlah main dengan kita.. kita keseorangan ni..


Kebosanan.. geng gaduh dah pergi sekolah..






psstt: Malam ni nak pergi Jalan Cochrane, K.L.. adik sepupu Ibu kita nikah kat sana..





10 comments:

Tihara said...

owh sedapnya dia sarapan roti canai ea :)

idzwa kamaruddin said...

alohhh sian nyerrr...

UmmuAidan-Arissa said...

seronoklah dak nuha tinggal ngan babah dier jer..mesti dapat bermanja habes-habesan tuh...:)

Aziela said...

Meh datang opis Acik meh...kita main sama2.

Kakzakie said...

Kalau dekat dgn auntie lama dah auntie teman main. Culik terus masuk bilik auntie tak payah balik hihi...

amirah said...

seronoknya dia...sorang2 pun okey je..

ewanthology said...

tgh bosan bosan ni apa kata adik nuha makan lagi..huhu

sukaxplo said...

salam

blogwalking

sukaxplo said...

salam

blogwalking

JR said...

Haha..tergoda dengan tajuk entri ni, rupanya si-manja tu yang ajak main, ingat sapa....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...