Followers Remaja Purba

Thursday, May 22, 2014

Bila Smart Tag tertinggal



bila Kad Touch & Go serta Smart Tag tertinggal..
Bertabahlah dalam barisan menuju ke laluan tunai di Plaza Tol..






psstt: Pengajaran di sebalik kejadian: Sila pastikan Smart Tag tak tertinggal..





13 comments:

t.a.t.a said...

Bukan ke smart tag tu duduk nya patut dalam keta je? Lain la tertinggal di kereta yang lain.

ewanthology said...

camne leh tertinggal? benda tu sepatutnya sentiasa ada dlm kereta :-)

Kakzakie said...

Kakak pernah kena sekali..
Leceh dan rasa letihnya nak tunggu giliran..

Aziela said...

Akak selalunya terlupa nak top up... Maka beraturlah dengan sabar yer...

Tihara said...

tertinggal dalam kete lain kut yer :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kekadang guna touch n go pun kena berbaris aiza.. jenuh..

Acik Erna said...

betul tu aiza..kan sepatutnya dok dalam kete..tapi kan..acik ada satu kad TnG dalam purse.kalau tertinggal smartag..boleh ikut laluan TnG..tak perlu ambik kad..memang beratur panjang

Ujie said...

Mmg seksa kalau kena Q. Huhuu
Takpelah, jd ingatan.

Daddy Ziyyad said...

Memang bila dah terbiasa ber- Smart Tag, sekali kena beratur, rasa jenuhhhhhhhhhhhhhhh...ekekekekeke

JR said...

Kalau dah tertinggal nampaknya tag tu dah tak jadi smart lagi dah....

Ema Johari said...

smart tag letak dalam kereta boleh pecah cermin kereta..tp bila di luar kereta..mulalah ada tertinggal.

logorithm said...

Ini mesti ada banayak kereta nih... ;-)

UmmuAidan-Arissa said...

panjanglah yer kena beratur bila kat bahagian tunai tuh kan..:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...