Followers Remaja Purba

Monday, May 19, 2014

Anak-anak yang riang ria



Hujung minggu dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha kali ni diisi dengan riang-ria bersama sepupu mereka..
Hanya bagi kolam mandi.. penuhkan dengan air dan bagi sedikit mainan dan mereka tenggelam dalam dunia mereka..
Menjenguk rumah baru SIL tak jauh dari rumah aku.. di sanalah mereka bermain.. dua hari berturut-turut pulak tu..




dak Nuha dengan kolam comelnya..


penat bermain air.. dak Adik layan pulak basikal kat depan rumah..


Mak Budak kalau boleh, nak join sama.. kehkehkeh..






psstt: Pergerakan terbatas.. sakit pinggang kembali menyerang..




9 comments:

ZazaMyMoon said...

safe duit tak payah pergi water park hehehe.. best je bergelumang depan rumah kannn.. nnt dah besar sikit sok ajak mama korang pergi waterpark yer.. :)

ArELeEz said...

b'kubang mmg syiok!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Laaa sian kolam dak nuha kecik ajer..

Umie Artoqiemie said...

dak nuha hahah. alahai keciknye tempat dia..

HeNRieTTa JoSe said...

Mandi kolam...yeyyyy....

Kesuma Angsana said...

hehehe budak2 main air mmg seronoklah depa kan !

Tinta Lana said...

Patut buat rapid shooting skali,baru best! hahaha,

habis basah satu rumah plak kang :D

UmmuAidan-Arissa said...

wah bestnya kolam depa nie..kalau hari2 pegi pun depa tak kesah kan...kalau aidan nie mmg takmo keluarlah dia kalu dok dalam nie..

Aziela said...

Yang penting diorang happy....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...