Followers Remaja Purba

Tuesday, July 23, 2013

Tengok tu.. tengok tu..



Malam tadi..
  • Ketika dak Kakak dengan dak Adik buat kerja sekolah, dak Nuha pun turut sama join..
  • Sudahnya aku bagi satu meja dan kerusi untuk dia..
  • Tak cukup dengan apa yang ada.. dah kalau 'Belanda dapat tanah'.. macam tu lah dengan dak Nuha..
  • Selagi tak dapat apa yang dia nak, selagi tu lah dia merengek..
  • Biasanya aku biarkan je.. tapi kesian pulak kat dak Kakak dengan dak Adik nak buat kerja sekolah..


dak Kakak nak guna gam, dak Nuha sibuk nak tutup..


Sudahnya.. tengok tu.. tengok tu..




psstt: Jerebu kembali melanda negara.. Moga kita semua sihat hendakNYA..



28 comments:

mama leen said...

sibuk je dia ye.. hehe

Kakzakie said...

Hihi... mana boleh kakak dgn abang ada kerja sekolah mestilah Nuha nak juga. Sibuk dia mengalahkan dia punya kerja sekolah dah nuha...nuha...:)

Hidayah said...

tomei nye dia bam bam.. geram..!
kalau jumpa nih mmg picit picit jer rasa..hehe nak geget pun ada hehe..

~ yus ~ said...

suka tengok tangan Nuha, sedap di picit2 tu...hehe

amirah said...

nuha nak tolong buatkan kerja sekolah sekali la tu..

Nurfaezah Abdullah said...

dak nuha x sabar nak sekolah hehe

Nurzakiah Hanum said...

dia nak tgk gak

Kesuma Angsana said...

hehehe macam tu lah juga Adik dulu2 pantang tgk Along & Angah buat homework dier yang sibuk lebih2

ourkizunarai said...

aih dak nuha tak sabar nak sekolah juga ya..

Khai♥Rin : anies said...

amboiii bz nyer dia ;-)



p/s nak jemput tuan blog join GA anjuran sy... ;-)

Qashmere said...

Kacau kakak yee

Qashmere said...

Kacau kakak yee

ummiross said...

hehehe..seronok tengok telatah anak2.

Knor said...

adik mengaco la ni...nak juga ye..

faraherda.razalan said...

Hehehhe...comel! Nuha, berlenggeng je ke kat umah? Pns eh?

QueeN TerataI said...

nuha pun nak juga yer.. cmni ibu kenalah beli utk nuha gak spy dia pun blh buat keja sekolah gak

Asyifa Mustaffa said...

apa la mama nie...nuha pun skolah lah...!!

ieda immi said...

ahhaah nuha suke ngacoo yeee
biasalah dikk anak2 kecil ... nak menduga kakak dan abang ekeke ;)

Tinta Lana said...

Salam.

Nuha dah mula mencelah dalam hidup kakak n adik,hehe.

p/s: semalam, nuha kat rumah ni, merajuk smpai menangis2.. sebab tak bagi dia tgk sambungan upin upin,kih3.

pena rozie said...

Same naik die cbuk, hahaha.....

Lelaki said...

kemain bz.

pha is said...

penang pun tadi masa naik jambatan, tak nampak pulau.. jerebu menyerang kembali.

Kancil 8349 said...

mahu belajar sudah dia...sabar je sal jerebu tu

azieazah said...

Budak tengah lasak, semua benda dia nak cuba. tu belum lagi kisah dia selongkar periuk belanga kat dapur.

hainom OKje said...

Budak baye ni mmg tgh suka mengacau Aiza hehe

izzah said...

'belanda dapat tanah'...hehe...sy dlu memang tak tau maksud phrase tu..bila dh ramai yang sebut, baru leh relate n tau la..hehe...teruk kan...=)

Cik Puan Fadli said...

sebok nak buat keje sekolah gak yeee dak nuha...hehehehe....jgn sampai menconteng dinding umah, dah laaa..kang mama marah...

Ema Johari said...

oh silap tadi...geram tgk dak nuha..hehehe.. suka kacau kakak yer

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...