Followers Remaja Purba

Thursday, July 11, 2013

Pening fikir nak masak apa..?


  • Dalam kepala sibuk nak post gambar makanan.. macam best je.. walhal bukan aku yang masak..
  • Aci tak aku buat macam tu.. kihkihkih..
  • Rasa nak sambung cuti je lagi.. walhal aku memang cuti sampai esok.. bos dah luluskan.. tapi aku gedik gatal pergi kerja.. 
  • Ni kes sayang cuti.. simpan untuk raya.. raya nanti nak cuti sakan..
  • Apa-apapun moga kita semua tenang, kuat dan sihat dalam menjalani ibadah puasa kali ni..







psstt: Balik nanti tak payah fikir nak masak apa.. menu tunjuk aje.. tumpang ambil lauk kat chef hubby.. ---> untungler mak budak, balik rumah masak nasi je.. kihkihkih..



22 comments:

Nurzakiah Hanum said...

amin

mama3heroo said...

salam pg..singgah sini
selamat berpuasa ye

Asyifa Mustaffa said...

untunglaaaaa.....

norhidana miswan said...

seronok lah akak... takde idea nk msk chef hubby ada... dana utk menu ptg ni tak tau lg nk msk buka apa...

ArELeEz said...

mmg untung sgt! lps masak nasik buleh b'senang-lenang.. he3..

eLL said...

hantar sini sikit lauk tu...
nak gak. haha

NM03 said...

kita pun tompang berbuka kt umh mak. nnt mak majok kalu tak berbuka skali. hahahhaa

eMMe said...

Hubby keje Chef?
Untung la..... hehehe...

Cuti Raya tahun ni, tak tau la leh cuti sakan ke tak.. sebab jaga medium big bos kan..huhuhuh...
hope my bos cuti raya sakan la...

hehehehe...

masak ape ari ni?
huhuhu.. bingung ku memikirkannya...

JunAina said...

Cuti akak ada 6 hari je lagi sampai akhir tahun...mood = sedey.

Salim Harmanain said...

seronok la gitu. tak la stress macam mak saya tiap2 petang. haha

Namee Roslan said...

homeynyaaaa anak akak !! hehe. dari dulu sy baca blog akak...suami akak mesti terror masak kan !! :D

Kakzakie said...

Bertuah betullah Ai kalau kakak dapat macam Ai tu. Sediakan bekas aje. Masak nasi pun tinggal.

psst: buku itu kitab ibadah darjah 4 sekolah agama kerajaan negeri Johor anak kakak punyalah Ai.

Nurfaezah Abdullah said...

waa hubby akak yang masakkan? lucky akak ^^

Hanis Azla said...

Salam ramadhan!

beruntung betul tu.. tinggal nak masak nasi aje.. alolor comelnya senyuman si kecik tu..

Dzureen Darwis said...

Uhuii best nya macam tu :p aci aci

ummuaidan said...

mmg best dpt suami yg rajin n pandai masak..:)

m.u.l.a.n said...

salam ramadhan...

boni kacak said...

post je bro..hehehe

pha is said...

untung la, ada chef peribadi.. hehehe..

salam ramadhan..

faraherda.razalan said...

Post jelah pic.Nak tgk hasil air tgn hubby awak tu. hehehehe...

hainom OKje said...

Memang untung sangat tu RP... dulu masa Okje keje pun malas nak masak hehe

Tinta Lana said...

Salam.

Kak, hubby akk berniaga kat bazar ramadhan ya? jual apa?

Akak kalau nak tayang gmbr makan, tyg je, tapi jgn tengohari buta eh,ekekeke. Kebulor la saya dibuatnya.. nak dkt2 wktu buka ke, ha, tyg habis2,keh3

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...