Followers Remaja Purba

Sunday, July 21, 2013

Weekend bersama keluarga kecik aku..



 
Saje nak bagi uncle dan auntie geram tengok saya..


Muka dah mengantuk nak tidur..
Memula aku biarkan je.. bila dia tengok aku tak layan dia.. terus menangis sekuat hatinya..


Sudahnya.. Aku pulak rasa sunyi la ni..
Dak Kakak dengan dak Adik dah jumpa geng kat luar rumah.. lagilah sunyi rumah...
Kalau tak bising sesaje.. dak Adik suka menyakat dak Nuha..
Kecoh.. riuh rendah rumah jadinya..
 
 
 
 
psstt: Menu berbuka hari ni.. Kari Kepala Ikan Jenahak.. sape lagi kalau bukan chef hubby yang masak... untunglah mak budak..
 




13 comments:

  1. comelsangaaaaaattttttttttt!

    mmg auntie dah geram nak picit picit pipi dak kecik nih..!

    tak sangka dah besar...

    dulu auntie tgk pipi mulat baby..

    sekarang dah ber gaun gaun...

    geram...!

    ReplyDelete
  2. mkn ati nengok si comel tu pakai gaun bunge2 kak... seronok lah akak ada je lauk utk hidangan berbuka... naper takde gambar kak

    ReplyDelete
  3. bam bam nya dak nuha...ge-am la auntie nengok dia..

    ReplyDelete
  4. geram nyer..!!
    Anak dara dah pandai bergaya :)

    ReplyDelete
  5. mmg geram tgk dier !

    ReplyDelete
  6. Cantik pulak gaun Nuha pakai. Ala budak montel ni pakai apa pun cantik..

    ReplyDelete
  7. anty memang la geram sgt tgok budak comel ni..makin comel bila pakai gaun tu.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...