Followers Remaja Purba

Wednesday, July 10, 2013

Tiba-tiba dia muncul..



  • Dah alang-alang bos aku luluskan cuti aku.. aku amik kesempatan untuk bercuti rehat hari ni..
  • Permulaan Ramadhan bersama keluarga kecik aku..
  • Menariknya kali ni dak Nuha turut serta bersahur bersama kami..
  • Dalam diam terkedek-kedek dia menghampiri kami di dapur..
  • Dak Kakak dan dak Adik pun bagi kerjasama yang baik pagi tadi.. esok lusa tak tahulah camane..
  • Chef hubby pun dah mula sibuk dengan menu untuk petang nanti..
  • Moga apa yang dirancang berjalan dengan lancar..
  • Aku..? buat 'homework' lah.. kemas rumah..



'Selamat berpuasa uncle.. auntie..'
 
 
 
psstt: Hehehe.. macam nak post gambar makanan je kali ni.. aci tak..?




20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

x aci

:: Mrs.Eady :: said...

aci jek :D

norhidana miswan said...

hehehe mcm aiyan lah kak pg td, tgh2 kami nk mkn dia gedek2 jln pg luar... takde dgr nngis takde apa...

aci je kak tp ptg2 karang blh bt idea berbuka

QueeN TerataI said...

comel je muka blm mandi...

Teacher Basariah said...

salam ramadhan dan salam kenal dari saya

faraherda.razalan said...

Teringat ms Aydin kecik dulu, mcm dak nuha la. Org sahur, die pun sibuk bangun sahur. Hahahaha~

Acik Erna said...

selamat berpuasa dak comel

Daddy Ziyyad said...

dah pukul 11 am...dak nuha dah buka tak? haha

Munnafendy said...

waa dak nuha bgn sndri ke? xnangis cr mama? bgusnya!

Irfa said...

eh comellah si kenit ni
cium sikit ye

slmt berpuasa

Tedi said...

hahaha, x aci jugak :P

Abil Fikri Ahmad said...

Salam Ramadhan n Selamat berbahagia berpuasa!. Apa lauk buka nanti!?

Tinta Lana said...

Salam.

Post je kak gmbr mknn..pastu kabur2kan skit, spya tak terliur melihatnya,hahaha

kesoma rai said...

selamat puasa utk akak sekeluarga..

sori kak lama tak singgah sini. ofis block blogger. kebanyakan blog saya tak boleh komen..

Kesuma Angsana said...

hehehe comle je dak nuha ni yer

eMMe said...

Salam Ramadhan...
Selamat Berpuasa...
Moga2 diberkati Dunia Akhirat...

Amin....

boni kacak said...

salam ramadhan.. haha. post je gambar makanan.hehehe

Dzureen Darwis said...

Bestnya puasa dgn budak tecik :)

Namee Roslan said...

hehe..omeynya dak nuha nak follow sahur. hehe. puasa tak baby tuu. hehe

hainom OKje said...

Alah letak je ...belakang kiralah aci tak aci hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...