Followers Remaja Purba

Saturday, July 27, 2013

Ada sesuatu cuba dilakukan..



  • Bersungguh-sungguh aku gedik manja kat chef hubby mintak belikan bahan-bahan nak buat manisan mulut untuk berbuka hari ni..
  • Sementara nak tunggu ianya mengeras sikit demi sikit.. sempat lagi update kat sini sepatah dua..
  • Dipendekkan cerita.. aku tengah sibuk...
  • Bagi orang lain ianya senang tapi tidak pada aku..
  • Moga berjaya hendakNYA ye mak budak..



psstt: Berdebar-debar ni..


11 comments:

❤Kamsiah❤ said...

PUDING KE?AISKRIM BUAT SENDIRI KE HEHE

Nurfaezah Abdullah said...

ape tu kak apee? hehe

Riedaffya ibrahim said...

manisan ape yg dibuat tu

Riedaffya ibrahim said...

manisan ape yg dibuat tu?

Zul Fattah said...

masak apa tu kak? puding karamel ke? hehe.. smoga berjaya yup.

Puan Kutu said...

berdebar2 tunggu masakan manisan tu ke?

Aimaniman Ezaiza said...

Tentu seedap tu, x sabar nak tau apa, sampai berdebar2 tuan buatnya...

boni kacak said...

hahahahha.. apa yang berdebar-debar tu agaknya..

Tinta Lana said...

Salam.

Berdebar pasai pa kak? risau manisan tak jadi ke? hehehe.

Kak, tayang skit na nanti ;)

Zuan said...

hehe selamat menyibukkan diri

azieazah said...

Amboi berdebar macam nak terima menantu pulak. hahaha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...