Followers Remaja Purba

Thursday, July 25, 2013

Kurma berbisik..


  • Rezeki di bulan Ramadhan, awal Ramadhan hari tu.. Jawatankuasa Masjid At-Taqwa di rumah aku telah mengagihkan kurma berbisik ---> Yusof Taiyoob..
  • Penat pujuk dak Kakak dengan dak Adik, tak banyak pun dorang makan..
  • Dak Nuha.. bagi apa saja dia makan.. tu pasal badan dia 'kembang'..



  • Kurma yang kat atas ni pulak bukanlah kurma berbisik.. dan kurma ni aku dapat kat office aku..
  • Besar-besar.. yang ni aku suka..
  • Tapi kalau dapat yang fresh tu lagi sedap..
  • Nak kena carik ni..



psstt: Petang semalam geng Hot FM datang kat area rumah aku.. ikutkan hati nak jugak pergi sama-sama menyesakkan diri tapi takpelah.. Rehat kat rumah sebelum berbuka lagi baik.. ---> pujuk hati sebab tak dapat pergi..

last psstt: Alhamdulillah rezeki bagi kakitangan kerajaan yang dapat bantuan khas raya yang diumumkan oleh Perdana Menteri kita..





24 comments:

  1. Hehe takpe kurma ni tahan lama. kalau diorg taknak makan juga, er bisik kat diorg suruh makan hehe

    ReplyDelete
  2. Nak kurmaaaaa...stok kurma umh ni habis sudah...hahah...x malu mntk ni...:-)

    ReplyDelete
  3. Saya suka kurma yang kering sikit kalau yg basah tu rasa melekat kat tekak. Mariami terbaik.

    ReplyDelete
  4. rezki yer dapat byk kurma dibln posa nie..teringin jgk nak merasa kurma fresh ,kat sini semuanya yg kuranglah sikit kualitinya..

    ReplyDelete
  5. cantik lah pakaging kurma bisik tuh hehehe pasti sedap kan...uwaaaaa hot fm dtg ehhh untung lah

    ReplyDelete
  6. ALhamdulillah.rezeki kan.hehehe.jom shopping~

    ReplyDelete
  7. Wah! Rejeki. Sy pun dpt hadiah kurma dr bos (yg berlainan dept). Heheheheh....

    Bukan ke kakitangan awam selangor dpt bonus?

    ReplyDelete
  8. kurma kt umah pun dh tinggal skit tu kak... kurma medjol tu mmg puas mkn... sedap tul... mkn sebijik pun dh kenyang

    ReplyDelete
  9. ingatkan apa dia ..kurma berbisik hehe..

    ReplyDelete
  10. Alhamdullilah rezekii .. jom jom shopinkk timeee ;)

    ReplyDelete
  11. bc tajuk je mcm judul novel hehehe

    p/s jemput join GA simple sy ye ;-)

    ReplyDelete
  12. ai pun government servant ek..

    ReplyDelete
  13. Dak Nuha macam saya..
    hee.........

    ReplyDelete
  14. rugggiiii tak makan kurma :p

    give me 5 nuha!

    ReplyDelete
  15. Hahahahaha..kurma berbisik!

    Saya suka jenis yg madu tu..manis, basah aja rasanya..;)

    ReplyDelete
  16. boleh buat kurma shake pasni lalink hehehe..sedapppp..letak susu stoberi lg sedap ;)

    ReplyDelete
  17. kurma nabi kalau dapat lagi best...tapi mahal la.

    ReplyDelete
  18. hari tu dapat rasa satu kurma yang memang betul2 lembut dan berlemak. tapi tak tau brand apa.. adeh.. sedap betul.

    ReplyDelete
  19. aiman pun tak berapa suka sgt kura..kadang2 bila dtg seh byk pulak dia makan.hehe

    ReplyDelete
  20. Salam..

    Saya kak..mak abah dah beli stok kurma sblm bulan puasa lagi..tapi yang makannya mereka berdua je lah.

    Adik saya kadang2 makan la juga..saya ni yang payahnya..huhu..masuk hari ni, baru lepas dua butir kurma je, hehe

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...