Followers Remaja Purba

Wednesday, July 24, 2013

Nak makan sendiri.. suap nasi takmo..


  • Gigih aku amik gambar dak Nuha waktu berbuka puasa semalam..
  • Suap nasi takmo.. sebab siangnya dah kekenyangan makan nasi kat rumah nenek.
  • Tapi bubur lambuk laju je dia.. bubur lambuk sama aku dapat..
  • Cuma kali ni.. dah tak sesedap dan bahan dalamnya tak semewah macam dulu..
  • Namun.. aku bersyukur dengan rezeki yang diberikanNYA.. Alhamdulillah..

Tengok tu..

Makan ayam goreng..


Ok.. kita minum dulu..


Malam tadi.. macam biasalah dia.. Dak Kakak sibuk.. dia pun ikut sama..





psstt: Dak Adik pulak takde dalam ni..




30 comments:

the malay male said...

yg kecik pun bangun sahur gak... bagus :-)

ct rahani said...

hehe.. comel je tgk aksi dak nuha makan tuh.. geram acik tau.. :)

ZazaMyMoon said...

heeee cute jer :)

Kakzakie said...

Dahlah pipi montel kena minyak makan ayam dah macam pakai moisturizer kakak tengok - gebus. Minum pun sesungguh hihi... Geram kan tengok:)

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah n salam ramadhan ke 15

Asyifa Mustaffa said...

semangat mknnya..!

mama leen said...

hehe.. sedap dia makan

Acik Erna said...

kalau kesini..acik memang tercari cari gambar dan cerita Nuha

Acik Erna said...

kalau kesini..acik memang tercari cari gambar dan cerita Nuha

Zul Fattah said...

anak pengubat jiwa katakan.. syok je dia makan, haha..

mama ila said...

alololo..comel..semangat dia makan =)

~ yus ~ said...

bukan main dia menganga nak suap ayam dalam mulut tu, hehe, comel

Nurfaezah Abdullah said...

geramnye tgk dak nuha makan hihi

amirah said...

amboihhh...sedapnya nuha makan ayam ye. semangat nengok jari2 dia yg bam bam tu

Dzureen Darwis said...

Wah2, chubby lah nanti dik oi :p hehe takpe comel

kinna said...

ya Allah, lamanya tak tgk si bambam ni! eh, dia dh boleh suap seniri? naufal masih makan bersuap lagi...xleh jadi ni :)

Kesuma Angsana said...

hehehe suka tgk cara dier makan tu cute !

Che Rosliza Che Mat said...

cute jer makan sendiri...

Tinta Lana said...

Salam.

Kak ai, gmbr 1st tu mcm, "ak perlu mkn ni,perlu~~perluuu!" heehe

Comeynya, siap ngan meja n krusi khas lagi >_<

Ema Johari said...

geram tgk dak adik ni..semangat.

Umi Qi said...

Pandai adik nuha mkn sendiri....sungguh berdikari...comel plak tuh hehehhehe leh x Umi Qi nk pinjam sat hahahha

QueeN TerataI said...

amboiii suka betul tgk dak nuha mkn & minum tu...

Daddy Ziyyad said...

hahaha..seronok betul tgk aksi dia makan...bersungguh sungguh...

saya tak makan lagi bubur lambuk ramadan kali ni...nak cari la..:)

pha is said...

semangatnya dia makan..

Lelaki said...

haha kemain cara makannya.

Cik Puan Rara said...

hamboih~ semangat nya minum.hehehe

faraherda.razalan said...

Olololo...comelnya nuha ni. Tgk gaya die tu, bijak je rupanya. Pndi menyuap mkn sendiri, minum air sendiri. Ishh! Kena tatap muka dak nuha byk2. Mane tau dpt girl n comel mcm dak nuha ni. Gerammm!!!!

Namee Roslan said...

comelnya dak nuha !1 haha. geram tgk dia. sihat ! :D akak bg susu bdn ye ?

PinKy MoMMa said...

ya Allah comelnyerrrr...beriya sungguh dia makan dan minum hehehe..gerammmm!

Puan Kutu said...

geramnya tgok nuha makan n minum..selera sungguh..dh la pipi tembam..comelnya la hai

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...