Followers Remaja Purba

Friday, October 31, 2014

Sentap ibu tau..



"Baby.. baby.."
Sebut dak Nuha sambil usap perut aku..


Taulah kebelakangan ni ibu langgar pantang tak diet..
Sentap ibu tau.. huhuhu...



psstt: Mencari mood untuk bermanja.. kihkihkih..




12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

la ye ke

Kakzakie said...

Hihi... kalau betul pun apalah salahnya. Nuha dah tahu nak ada adik tu:)

nadia arrumaisha said...

tersenyum saya baca.... macam2 gelagat anak kecil nih kan...kdg luar jangkaan kita... apapun salam kenal


DIY Karpet & Langsir Guna Tali

❤Kamsiah❤ said...

hehe...ok la tu anak yg cakap mcm tu...lbh sentap kalau org luar yg bertanya...dah berapa bulan..bila due..:)

Gee Lion said...

lawak tul dak nuha..
aaminn.. doa tu.. doa.. haha.. ^_^

amirah said...

ai...nuha tanya takpe sebab nuha dak comelll...kalo orang lain tanya yg sentap..huhu

Ibu Lala said...

Ha ha ha. Ok la tu. Bg semangat.

lovelywa said...

same laa kita pun..jangan aje ternampak kita duduk then terserlah la sparepart2 tu sume..mula la tanye ada adik ke dlm perut nih??..iskhh..

btw salam perkenalan dari saya ;)

Cik Puan Fadli said...

ok, dak nuha dah mtk adik tu...ape laie, on laaa...bleh saing dgn i...kekeke..

Khai♥Rin : anies said...

ekekekekeke senyum2 sy bc

Fazrol Amer said...

Ini lawak...

Pandai laa Nuha perli... ha ha ha..

intanfirdaus247 said...

hahah..nuha nak adik tu..hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...