Followers Remaja Purba

Monday, October 13, 2014

Pelaksanaan Sistem Jalan Sehala oleh MBPJ



Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) telah melaksanakan Sistem Jalan Sehala yang melibatkan Jalan Sultan, Jalan Barat, Jalan Utara, Jalan Timur dan Jalan Yong Shook Lin yang dikuatkuasakan semalam 12 Oktober 2014.


Untuk sebarang pertanyaan dan keterangan lanjut, orang ramai boleh melayari laman web rasmi MBPJ di SINI.. dan di SINI.. atau menghubungi:

Jabatan Kejuruteraan Majlis Bandaraya Petaling Jaya
Tingkat 13, Menara MBPJ
Jalan Tengah
46200 Petaling Jaya, Selangor

No. Tel: 7958 4221
Emel: jalansehalasek52@mbpj.gov.my






Pada mereka yang tak tahu mesti rasa tertekan dengan keadaan yang agak sesak pagi tadi di sekitar kawasan yang terlibat.. lebih-lebih lagi di di susur naik ke Hotel Hilton, P.J dari arah Lebuhraya Persekutuan..




psstt: Penat menguasai diri..




8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

la baru tau nie

eMMe said...

aiza, maunye tak penat, tgk je laluan2 tu pun dah penat.. sabar je la dear... tak leh nak elak kan dari kesesakan, kalo ade alternatif takpe kan.. tak serabut pepagi nak tempuh jem...

eMMe said...

aiza, maunye tak penat, tgk je laluan2 tu pun dah penat.. sabar je la dear... tak leh nak elak kan dari kesesakan, kalo ade alternatif takpe kan.. tak serabut pepagi nak tempuh jem...

Gee Lion said...

kenapa sistem jalan sehala ini dilaksanakan wahai kak aiza? nampak mcm takde beza pun ~.~'

insan marhaen said...

kat pekan tak jauh dari kediaman IM pun dah dibuat jalan sehala.

ada yang tak biasa ikut jalan tu, mulalah menungkah arus...

tapi walaupun dah sehala, sibuknya macam tu juga...

Kira Sakura said...

untuk orang luar macam kami ni lagi la tercangak huuuu

Fiza Rahman said...

Saya tau sebab dapat email. Tapi tak lalu pon kawasan tu ☺

Erika Castillo said...

menyusahkan lagi ada lah..bukan lagi memudahkan.. ^^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...