Followers Remaja Purba

Tuesday, October 28, 2014

Perlawanan Ping Pong Berpasukan 4 Penjuru 18 OKTOBER 2014



Keputusan penuh di SINI..
Manakala perlawanan Futsal 4 Penjuru yang diadakan pada 17 Oktober 2014 boleh tengok di SINI..

Kali ni nak update pulak mengenai perlawanan Ping Pong Berpasukan 4 Penjuru yang diadakan pada  18 Oktober 2014..

Hari kedua aku terlibat dengan Karnival Sukan 4 Penjuru ni..
Semalamnya dah menang Futsal.. ni kita layan ping pong pulak..

Jadual asal sepatutnya bermula pukul 2 petang dan aku ni punyalah kelam-kabut sebab pagi tu aku menemankan adik ipar aku ke MidValley terapi minda kat sana.. ---> nanti aku story..

Sudahnya perlawanan Badminton sebelah pagi tu hanya dapat dihabiskan dekat pukul 5 petang..
Dari tak hujan.. hujan lebat.. sampai dah berhenti.. barulah dimulakan perlawanan ping pong tu sebab buat dalam dewan yang sama.. Dekat pukul 9 malam baru selesai..




Macam biasa.. kita wefie dulu..

gambar kenangan haruslah ada kan..



Dewan MPC, P.J


Niat: Aku nak menang..


Displaying PicsArt_1414024537808.jpg
My Ping Pong's Team..
Kali pertama sebagai team jemputan dalam Karnival Sukan 4 Penjuru ni..
JUARA memihak pada kita..
Tahniah buat kita semua..




Last but not least.. nantikan entry perlawanan bola jaring hari ketiga..






psstt: Dah menang terus menyepi.. next game baru terkial-kial nak warm up carik rentak balik.. hehehe..



9 comments:

norhidana miswan said...

waaaa teror lah akak... suke tgk org main ping pong.. dia nyer gerakan tu laju... zup zup...dana mmg tak reti main lah... comfirm kalu lwn dpt kosong je

JR said...

Sampai sekarang saya tak pandai main pingpong mungkin kerana tak minat dari kecik bila lihat bola dan mejanya yang kecil..

cikceriacorner said...

saya pon xpandai main ping pong..

Kakzakie said...

Wah... seronoknya.
Tahniah sebab meraih kejayaan itu.

Kira Sakura said...

mesti pecah peluh tu ihihihi. seronok kan bila dapat aktif

Gee Lion said...

menang lagi kak? tahniah!! ^_^

Tedi {interpretZZ} said...

Tedi pun suka main pingpong walaupun ke langit...

amirah said...

hebatnya ai bersukann...zaman saya dah lamaaa lepas..huk huk huk

Dr Singa said...

nak mencurah perasaan kat sini boleh..?

sekarang wa susah mau pergi amkop mall semenjak dua menjak loop system ituuu!!

sekian..
[ tak ada kaitan .. tapi nak cakap jugak..]

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...