Followers Remaja Purba

Wednesday, October 29, 2014

Perlawanan Bola Jaring Karnival Sukan 4 Penjuru 19 OKTOBER 2014



Genap 3 hari berturut-turut aku turut serta dalam Karnival Sukan 4 Penjuru anjuran MPC, P.J..

Hari pertama: Perlawanan Futsal di SINI.. team wanita menang..
Hari kedua: Perlawanan Bola Ping Pong di SINI.. team aku menang sebab niat: aku nak menang..
Hari ketiga: Perlawanan Bola Jaring.. meh aku ulas sikit..



Diadakan pada 19 Oktober 2014 lepas di perkarangan MPC, P.J


Sebelum perlawanan dimulakan.. sebelum muka berpeluh berminyak.. kita wefie lah dulu kan..



Team aku..

Sejarah pasukan bola jaring aku..
Kali pertama join karnival sukan 4 penjuru ini..
Kali pertama buat latihan 2 minggu sebelum perlawanan..
Walaupun kebanyakkan dari ahli pasukan aku tu pernah bersama sebelum ni tapi disebabkan memasing dah lama sangat tak memasuki pertandingan jadi untuk perlawanan kali ni aku redha dan pasrah andai kalah..
Memang tak letak harapan untuk menang tapi kami akan pastikan tidak berada dikedudukan terakhir..
Usaha sehingga ke titisan peluh terakhir..
 


Wajah-wajah riang..


Buat pertama kali kemenangan mutlak milik kami..
Sapu bersih cuma tak vakum je kali ni bagi team wanita.. Futsal kami dapat.. Bola Jaring pun dalam tangan..
Tergugat Juara tahun lepas yang aku tak pernah bertanya pasukan mana yang jadi juara..



Bersama pasukan dari Jabatan Meteorologi..
Aku segan nak bergambar kenangan dengan Pengadil perlawanan..
bukan calang-calang pengadil yang digunakan.. yang berpengalaman luas dalam bidangnya..



Habis perlawanan.. aku menemankan hubby ke K.L mencari kasut bola..
eeemm.. gigih dalam kepenatan tanpa menukar set pakaian aku berdua-duaan dengan hubby di sekitar K.L.. ---> tak pernah dalam sejarah weh.. nasib baik wangi.. kahkahkah..
Sebagai ganjaran sebab memberi keizinan bagi menyertai Karnival Sukan 4 Penjuru ni..
Lewat petang ambil anak-anak dirumah MIL terus balik rumah.. berehat menenangkan diri yang tak cukup rehat..



Sebelah malamnya sebagai pelengkap cerita..

Ibu belanja makan pizza hut..




psstt: Terima kasih buat dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha kerana menunggu ibu di rumah pengasuh ketika ibu sibuk dengan latihan futsal, ping pong dan bola jaring..




9 comments:

Kakzakie said...

Berbaloi tinggalkan anak-anak utk berlatih dan hasilnya membanggakan.

Tahniah dari kakak.

Nurzakiah Hanum said...

syoknya bersukan

idzwa kamaruddin said...

wahhh bagus la ibu ni aktif!

AMIIZAA said...

bestnyaaaa:)

amirah said...

penatnya ai kalo main bola jaring tu...huhu..teringat2 kepenatan dia...tahniah ai dn team sebab menang...chaiyokk

JR said...

Hebatlah mak budak ni, semua sukan dia boleh main. Nanti main sepaktakraw pula, boleh kan...?

insan marhaen said...

IM bukanlah seorang sukanis sebaliknya lebih suka camping...

Daddy Ziyyad said...

tu dia..masing2 sempat wefie dulu! hahaha

Qaseh Vee said...

tahniah ! ... sapu semua juara tu .

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...