Followers Remaja Purba

Wednesday, March 2, 2011

Sakit mata

Balik kerja semalam, pengasuh bagitau anak2 aku sakit mata - merah mata dorang tapi belum sampai tahap teruk lagi. on the way balik rumah singgah Klinik An-Nisa. Kakak Irah dapat mc 3 hari. Wah... Bukan main seronok lagi tapi lepas aku bagitau minggu depan ada periksa... terus senyap dan 'ibu... Kakak nak sekolahlah...'

Pagi tadi, nak sampai rumah pengasuh, kakak Irah 'ibu... kakak nak sekolahlah ibu...' Ni gara-gara taknak pergi rumah pengasuhler ni... 'kakak, kalau kakak pergi sekolah pun nanti cikgu suruh kakak balik sebab kakak sakit mata nanti berjangkit kat kawan2 kakak...'. Akhirnya dia senyap.

Petang, aku tengok keliling mata adik dah merah melecet sebab dia gosok dengan tuala. Habis merah, kesian pulak aku tengok. Aku harap cepatlah budak-budak ni sembuh.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...