Followers Remaja Purba

Friday, March 18, 2011

aku dan BB

Pada mulanya aku memang stress bila dari tadi dok mencuba nak layan BW. Sudahnya aku tutup terus itu b****band.

Tapi sekarang... ye sekarang aku dah berjaya BW sebab aku keluar dari rumah lebih kurang 150 meter, kihkihkih... lokasi: kebun pak sedara.

Ok, sambil check blog, aku nak cuba try test terjah blog korang ok. muaahh2 sayang korang.


pssst: takkan sampai ke malam aku nak lepak kat kebun ni. Ni pun aku ajak adik sepupu aku, kihkihkih... penakut punya pasal ler ni.

3 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahahah smpai cmtu skali..
smangat la kamu ni ;)

Faris Adli said...

jadi jaga kebun je kalau lepak sampai malam

aizamia3 said...

pinky momma: seronok bila dapat baca entry kawan2

Faris: kihkihkih... takdelah nak jaga smpai malam, penakut...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...