Followers Remaja Purba

Friday, April 15, 2016

Program Team Building 2016


Program Team Building 2016 ini disasarkan kepada semua warga tempat kerjaku dengan objektif:
  • Menghayati dan memupuk semangat kerjasama yang kukuh dan berterusan antara warga demi kejayaan organisasi, peningkatan produktiviti dan mutu kerja..


Program ini telah dibahagikan kepada tiga siri di mana siri pertama telah diadakan pada awal bulan April, siri kedua pada minggu lepas dan terakhir adalah minggu ini..

Aku..?
Ketika entry ini di publish, aku dalam perjalanan menuju puncak ke tempat program dibuat..

Siri pertama Team building pada tahun 2013 di buat di Felda Tekam, Pahang aku tak join sebab masa ni aku tengah mabuk teruk.. kihkihkih..
Tahun 2014 di Taman Negara Pahang.. ohsem..
Tahun 2015 di Royal Belum Perak.. happening..
Tahun 2016.. ?? Sabar.. akan diupdate kemudian..

Persediaan..?
Malam tadi baru nak packing apa yang patut dibawa..
Persediaan saat-saat akhir ni memang biasa kubuat..
Kalau ada tak cukup, redha jelah..

Anak-anak..?
Aku tengok dorang rileks je..
Seronok lagi ye ada sebab dorang tak sabar nak melepak di rumah maklong dorang.. Riuh-rendahlah rumah maklongnya..

Moga perjalanan kami selamat pergi dan balik..
Moga siri terakhir ini adalah yang paling happening di antara ketiga-tiga siri..
3 hari 2 malam aku akan berada di luar kawasan..
#Team Building 2016.. kita kasi gegar..


StatusHati: Rindukah engkau terhadap diriku..?



1 comment:

  1. Oh, setiap tahun kena pergi ya? Kalau sayalah yang kena pergi, pengsanlah macam ni! Dahlah jenis diva-diva mengada nak suruh pergi team building katanya...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...