Followers Remaja Purba

Monday, April 4, 2016

Kang cakap lelebih sentap pulak..



'Dorang tu bukan faham tapi buat faham masalah orang.. Maklumler depa semua takde masalah dengan life partner masing-masing..'

Nasihat..?
Takde siapa yang sudi nak bantu..
Bukan masalah aku, itu masalah kau.. jadi kau settle kan sendiri..
Berpura memahami tapi hakikatnya tidak..
Jangan kata komunikasi dua hala, sehala pun belum tentu diterima baik..

Diam jelah..
Kalau cakap, hasilnya akan berbalik pada diri kita semula..
Buat sakitkan hati..
Kang cakap lelebih sentap pulak..
Jadi, lebih baik diam je..


StatusHati: Susah kalau keadaan 'dia bukan boleh susah..'

11 comments:

norhidana miswan said...

huhuhu berserah pg yg Esa

Nurzakiah Hanum said...

HAHAHA

Siqah Hussin said...

diam tu kadang-kadang perlu..

aryan azra said...

betul tu lebih baik diam

nuyui a.k.a miss YUI said...

sblm sentap, bek diam..huhu

Puan Kutu said...

klu dh jenis sentap..tak payah la nak sibuk jadi pakar kaunseling.huhu

makchaq said...

Tak faham...
Tapi kalau diam lebih baik.. diam je la..

Puteri Izzati said...

makan hati berulam jantung ja la nmpknya..huhu

Ahmad Hasif said...

berdiam tu perlu juga.. diam lebih baik :)

Jalan2 sini.. Jom baca,,

Lajukan Load Blog ni Sekarang> article.

nuyui a.k.a miss YUI said...

sggh selasa =)

adianiez AIDA said...

nape aiza?
pepun, yes, diam lebih baik.
lidah ni tajam!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...