Followers Remaja Purba

Thursday, April 28, 2016

Ayam Golek Tandoori buat Remaja Purba






Alhamdulillah..
Berjaya aku realisasikan untuk berjumpa dengan geng Remaja Purbaku..
Baik punya umpan.. Ayam Golek Tandoori in da house..
Terima kasih pada semua.. Kak Yanz, Sue Azim, Aty dan Lyn Hassim..
Cuma sayang.. kak Gja tak dapat join kali ni.. kalau tak.. mesti lagi happening..

Maka..
Pada 22 April 2016 tercatat lagi dalam lipatan sejarah..
Dah lama kami tak berjumpa borak sakan macam ni..
Bila sesekali dapat berjumpa, kena buat arahan.. 'sila letak handphone dekat tepi..'
Kalau tak kang.. leka hadap gadjet yang ada.. kihkihkih..

Semerbak harum bau ayam golek waktu tu di tempat kerjaku..
6 ekor ayam dibakar dan dijamu kepada warga tingkatku..
Alhamdulillah.. masing-masing puas hati..
Dan salah seekor darinya memang dibuat khas untuk geng Remaja Purbaku..


 
Ayam Golek Tandoori Homemade by Chef Hubby..



Sebelum puasa kita reunion lagi ye.. save d date guys..



StatusHati: Moga ikatan persahabatan ini kekal utuh hingga ke akhir hayat..



10 comments:

Mar Mansor said...

semoga ukhwah terus terjalin

Mummydearie said...

Untung kawan-kawan, specially made for them. Yang dapat tengok gambar ni pun, telan air liur aje tau, Aiza!

paridah said...

SEDAPNYA MENGADAP AYAM GOLEK MSKN ISTIMEWA CHEFF DI RUMAH YA...

Zul Fattah said...

ermm.. sdapnya...

Ezan Idma said...

tempting nyaaa ayam tuhhhh. resepi pls haha

Malinda said...

pandainye somi ko masak dik...kagum akak tengok...hungtung la kekawan ko dapat makan ayam tergolek2 tu...kikiki...nape la tak golek kan sampai ke melaka ni sekor :p

Yana Libra said...

bestnye reunion :)

Puteri Izzati said...

akak..nak resepi..wink2x

hainom OKje said...

Wah seronoknya dpt gader gader sambil makan ayam golek.....
Untung ada laki chef ni tau!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Wah... Ayam tu nampak menarik...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...