Followers Remaja Purba

Tuesday, April 12, 2016

Petua nak nampak kurus..?


Bagaimana nak bagi nampak kurus ketika bergambar..?
Selain dari contoh gaya yang ada dalam simpanan pakcik google, cara ni juga boleh dipraktikkan..

Mak Budak yang GOjes


Berdiri di belakang BFF ketika sesi bergambar sambil tersenyum simpul..
Kurus kan..?
Ni cermin dekat rumah yang cakap..
miahahaha..


StatusHati: eerr.. nak kurus lagi..?


8 comments:

babYpose said...

Oh gitu ye hehe.. boleh try belakang bf :)

Suriaamanda said...

babe..u nampak kurus giler dalam gambar ni babe..udah2 la diet tu..dh ok dah tu...

paridah said...

kurus sgt dh tu...kalau kurus lagi tulang je heh..heh.

iryanty ismail said...

;-)) yan pun selalu ambik gambar cara gitu

Ummi Khalif said...

Alamak klo selpiee sorg2 cemana. Nak sembunyi blkg tiang ke ape? Hahahaha

Puan Kutu said...

haha betul sgt taktik tu..sy pun selalu buat.hahaha

Yana Libra said...

dah cukup kurus dah tu~

Nooraini Ali. said...

tenik ni selalu guna, kita chubby. yang dah kuruih tu tak yah nak duk belakang orang dahh .

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...