Followers Remaja Purba

Thursday, January 2, 2014

Sesi Persekolahan bagi Tahun 2014 kini bermula..


  • Segala keperluan untuk hari pertama persekolahan telah aku siapkan malam tadi ditemani hubby yang kepenatan balik kerja.. kehkehkeh.. ngengada mak budak ni tau..
  • Hari ni aku dan hubby sama-sama bercuti bagi menguruskan sesi persekolahan dak Kakak dengan dak Adik..
  • Teruja tengok anak-anak lengkap berpakaian sekolah.. berdebar-debar pun ye ni..
  • Ok.. masa untuk menyibukkan diri dengan urusan persekolahan dorang.. pagi dan petang.. Esok pun sama..




psstt: Moga anak-anak kita semua bersemangat dan bersedia dengan sesi persekolahan bagi Tahun 2014 ni..




19 comments:

Chot said...

Slmt balik ke sekolah. Dan selamat mghadapi jln jem utk org bndor.huhu

Afasz said...

oo ramai yg cuti sebab hari ni first sekolah ek?padanla jalan jem tak brapa jem

asyifa mustaffa said...

Da setel...anak2 dah g skolah...harap anak2 kita maju jaya..insyallah...

t.a.t.a said...

Yang baru first sekolah jangan nanges ya. Jangan minta mak ayah tunggu ya. Hehehe.

❤Kamsiah❤ said...

legaa...th ni takde anak yg masuk th 1 atau tadika atau apa...yg bongsu dah darjah 2 dah...lega mak ayah..

Aziela said...

Mesti kakak dan adik pun teruja kan. Oh...Nuha ikut tak?

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi
sory x sempat nak komen banyak bz day

NM03 said...

welkem back to school ye anak²

Eza Ridzwan said...

coti yeee...i x coti pon...yelah, anak dara pon dah darjah 5...g dgq taklimat sat, pastu check in opis blk...tepek laa gambaq anak pakai uniform sek...baru beshh...kekeke..

Al Kisah said...

ok good luck.. alkisah kena tunggu lagi 5 tahun.. baru merasai semua tu

amirah said...

kami pun brcuti jugak minggu depan sbb ahmad masuk tadika..next week bru start session nya..masuk tadika mcm masuk sekolah jugak...hehe

Queen Teratai said...

bila sekolah start.. mak pun bz jugakan.. ;)

Kakzakie said...

Nuha kena tinggal dgn siapa bila kakak dan abang ke sekolah..

Selamat tahun baru Aiza..

lizz said...

sama la saya n hubby pun cuti untuk uruskan mereka nih..hantar dierang kesekollah memasing ok takder sedu sedan semua happy pergi sekolah...

Gee Lion said...

bagaimana dgn si Nuha yg comel itu?

ewanthology said...

rutin baru

Suria Lekatlekitgurl said...

kembali sibuk mak2 bila anak masuk sekolah kan

Pha Is said...

selamat bersekolah buat dak kakak dan dak adik..

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Dan semoga mereka dan ibu bapa mereka bersemangat hingga kehujung tahun hendaknya.. ^_^

Apa khabar kak? hehe. Saya doakan kak ai anak beranak sihat semua.. lama tak kesini.. :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...