Followers Remaja Purba

Thursday, January 9, 2014

Bila 3 beranak membeli-belah..





Dak Adik agak hyper bila bawak pergi jalan-jalan..
Maka sebagai langkah keselamatan dia pun turut kena duduk dalam troli bersama dak Nuha..






psstt: Sekejap je dah hari Khamis.. esok Jumaat.. lusa pulak Sabtu.. moga kita masih dapat bercerita lagi pada hari-hari mendatang..

last psstt: Ya!Allah.. YA!Tuhanku.. KAU panjangkanlah usia kami.. KAU berikanlah kesihatan yang baik buat kami. Moga kami sentiasa di bawah lindunganMU..




16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

amin!

t.a.t.a said...

Kena readykan satu troli utk kids, another troli for stuff.

ZazaMyMoon said...

haha dah mcm naik stroller pulak dlm hypermarket longgokkan anak dalam trolley kikiki

Kakzakie said...

Mak-ayah yg alert ni Ai. Daripada hilang baik dudukkan dlm trolley macam ini. Budak tak penat kita pun senang nak shopping..

Eza Ridzwan said...

anak dara i dah besar, xleh nak longgok dlm troli camtu..hahaha..

NM03 said...

aku pun citer hal qausar dalam troli. hahahaha

asyifa mustaffa said...

Sama dgn anak no.3 sy ni...sumbat aje slm troly...lau tdk...hyper xtif jdinya...

Queen Teratai said...

seb baikla dia x terjun keluar dr troli tu kak ai.. kalau dak Ammar mau dia dh terjun dah tu.. hehehe

Cik Puan Rara said...

princess pulak,kejap je nk duk.pas tu xnk dh.hehehe

Aziela said...

Pssstttt : Cik Lan nampak macam dah kurus lah.... Wahhh, diet ekk dia. Ker, penat keje tempat baru?

amirah said...

ahmad pun sama ai. kena duduk dlm troli. kalau tak semua benda dia nak hangkut nak beli..huhu

Nurfaezah Abdullah said...

fae x pernah masuk dalam troli masa kecik dulu hehe

Tinta Lana said...

Salam.

Sekejap je kak nak masuk pertengahan januari..

Amin.. ya Allah..sebaik2 Pelindung..

Kancil 8349 said...

Aamiin

Pha Is said...

ni beli barang ke, beli anak.. hehehe

UmmuAidan-Arissa said...

Budak2 laki mmg susah nak kontrol sikit kalau bwk membeli belah..semuanya nak diambil tgk..eloklah tuh langkah berjaga2..:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...