Followers Remaja Purba

Wednesday, January 15, 2014

Aku masih di sini..



  • Alhamdulillah..
  • Aku masih di sini..
  • Bersama menikmati keindahan ciptaanNYA..
  • Masih lagi di sini..
  • Meninggalkan jejak mencipta kenangan..
  • Masih lagi di sini..
  • Ye.. aku masih lagi di sini..




psstt: Lagi menarik kalau ada gambar kan.. hehehe..




16 comments:

t.a.t.a said...

Alhamdulillah. Saya juga masih di sini. Berada di sini sehingga Dia menjemput saya pulang.

Fazlina Ridzwan said...

sila tepek gambaq tuan tanah kedaung..hik!hik!

Kamsiah yusoff said...

alhamdulillah..masih diberi peluang melihat dan menghayati kebesaranNYA..

Anum said...

alhamdullilah

aizamia3 said...

Eza RRidzwan:
gambar tuan tanah amat jarang dipamerkan.. hehehe.. tapi boleh tengok kat sini..

http://aizamia3.blogspot.com/2014/01/naik-pelamin-sekali.html

. said...

Alhamdulillah.

JunAina said...

Alhamdulillah...kita masih lagi menghitung hari dengan senyuman.

Kakzakie Purvit said...

Tanda sihatlah ye - syukurlah. Betullah... kalau ada gambar anak-anak tu kan tambah ceria:)

AtieYusof said...

sy pun masih di sini..
Alhamdulillah! syukur dgn apa yg ada:)

Umm AA said...

Disini tuh..dimana yer..heheh..nak tau jgk nie..:)

Unknown said...

saya setia di sini juga.. ;)

Siti Asiah said...

alhamdulillah kan masih di sini dengan nikmat yang tak terhingga dariNYA...:)

norhidana said...

sgt setuju kalu ada gambar...

Puan Kutu said...

aku masih disini..dtg komen kt sini..walaupun macam chipsmore.haha

Gee Lion said...

saya pon masih berkomen disini. dan menapak ke sini.. hehe =3

alhamdulillah kak aiza.. masih diberi keizinan Allah utk terus berada di sini.. :)

Fiza Aizzawa said...

besarnya udang.. mmg favorite Fiza juga tu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...