Followers Remaja Purba

Monday, January 13, 2014

Bagi anak-anak rasa apa yang aku pernah rasa..



Bila hujan lebat..
Dak Kakak, dak adik dengan dak Nuha tak lepaskan peluang..
Takpelah sesekali..

Aku dulu selalu..




psstt: Mandi hujan dulu lagi best dari sekarang.. sebab sekarang aku tak dapat join dorang.. kehkehkeh..





10 comments:

Ann Ishak said...

jangan, nanti demam pulak

msredcheesecake said...

jom kita min hujan sesama...hhee... berani tak?

❤Kamsiah❤ said...

kalau dok kg,best sgt mandi hujan...
tp skrg..kena tempias hujan pun dah demam..

t.a.t.a said...

..dan lagi pun hujan sekarang dah bahaya. Asid banyak dalam air tu. Mak saya kata kalau nak main hujan boleh, tapi kena tunggu dah lama sket baru main. Sebab air hujan yang awal tu air bawak asid.

Pha Is said...

boleh je kalau nk join diorang sekali mndi hujan.. cma kna pastikan x de org tengok ler.. hehehe

Tinta Lana said...

Salam.

Kat kampung, saya mmg buat dah ni,hehehe

Seronok!

ewanthology said...

syok mandi ujan klu kt kg, kt bandar ni org tgk mcm pelik je..huhu

Gee Lion said...

air hujan sekarang tak sebersih air hujan dulu.. =)

amirah said...

takut jiran sebelah jeles ai kalau tengok ai pun join sekali dgn anak2..hihi

Hafiza AizZawa said...

kalau tak mudah demam ok jer..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...