Followers Remaja Purba

Monday, January 6, 2014

Minggu Pertama Persekolahan bagi sesi 2014



Hari Pertama:
  • Alhamdulillah.. dak Kakak dengan dak Adik takde berdepan dengan masalah dari bangun tidur sampailah urusan di sekolah..
  • Dak Kakak aku tak risau sangat sebab tahun ni dia berada di Tahun 4.. dak Adik je buat aku teruja.. sebab dia berada di Tahun 1..

 Aku tak tanya pulak perasaan dia masa ni..
situasi ---> sebelum beratur mengikut kelas..



Hari Kedua:
  • Dak Adik boleh meragam takmo bangun taknak ke sekolah.. tapi merengek menangislah.. sekolah tetap sekolah..
  • Bila dah siap..



 Suasana pagi.. belajar naik van sekolah..


Petang Hari Kedua..

 Dak Nuha kepenatan menemani aku ke sekolah..


DAN..
'Adik.. kenapa baju ni koyak..?'
'Ntah..' Ayat standard dak Adik bila ditanya..
Huhuhu.. hari kedua dak Adik dah tinggalkan kenangan kat baju sekolah dia..






psstt: Masih ada beberapa entry yang belum sempat nak dipublish.. dak Nuha takmo berenggang langsung dari aku gara-gara gigi geraham bongsu dia nak tumbuh.. nak berkepit sesaje..



14 comments:

Riedaffya ibrahim said...

seronok tgk ragam anak2 bersekolah..

:: Mrs.Eady :: said...

alaaa cian dak comel kene ikut sekali tu..hehehe..tembam!

asyifa mustaffa said...

Bole plak Nuha tido gitu...comel!sian dia...

Anak2 kita sebaya lah..hehe...

Kakzakie said...

Si comel Nuha letih ikut ke sekolah hihi...

Koyak tu kalau tak tersangkut apa lagi Ai. Budak lelaki biasalah. Yg terselit kerusi pun ada!!

Nurzakiah Hanum said...

cerianya dia

t.a.t.a said...

Dak Nuha tido memang kelas.

Daddy Ziyyad said...

Harap takde la adegan pensil/pembaris hilang...haha

JAMIL HASHIM said...

salam blogger. teringat zaman2 persekolahan dulu2

NM03 said...

hi menantu... letih ye ikut anto abg pegi sekolah... sian dia... hehehe

dah kenapa baju tu? kena benda tajam ke?

Rai Ourkizuna said...

comelnya dak nuha tido.. geramm..

norhidana miswan said...

heheheh mmg teror baru hari ke2 dh koyak

❤Kamsiah❤ said...

gebunya si baju pink tu...bambam..geram tgk pipinya..

aTieYusof Family said...

pelbagai ragam anak sekolah kan? ada yg lucu..hihi

Tinta Lana said...

Salam.

Wow, pecah rekod dak adik, hari kedua dah koyak, menggeleng jugak kepala maknya ya,hehehe

Sian plak nengok nuha..sampai berkerut dia punya penat tu,hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...