Followers Remaja Purba

Thursday, January 23, 2014

Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah SKBK Khamis minggu depan..



  • Malam tadi dak Kakak serahkan borang pengesahan kehadiran bagi menghadiri Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah SKBK Khamis minggu depan..
  • Pada awalnya dak Kakak bagi alasan tak nak join acara tersebut tapi aku psiko dia..
  • Dan dak Kakak bersetuju untuk join dalam terpaksa.. kihkihkih..
  • Aku bukanlah nak desak sangat tapi dak Kakak ni aku tengok tak minat permainan yang lasak.. tak macam aku..
  • Takpelah kakak.. ibu tengok kakak makin bam bam.. ni cikgu kat sekolah bagi aktiviti kakak join jelah.. nanti kalau tak join lagi bertambah berat badan tu..
  • Kalau semalam latihan mengenali kawasan trek, minggu depan akan berlangsungnya acara tersebut..
  • Tetiba aku rasa nak join.. kihkihkih..



psstt: Teringat zaman sekolah dulu.. sangat suka dengan aktiviti lasak..


7 comments:

eMMe said...

best la acara merentas desa, tetibe teringat time skolah rendah dulu..huhuuh.. kenangan oh kenangan.. takpe..slow2 nasihat dak kakak tu... jgn sampai lak tertekan dak kakak... kan...

Kesuma Angsana said...

demi anak2 kena bgi sokongan kan !

UmmuAidan-Arissa said...

Kakak tak minat yer merentas desa...sy pun kalau zaman sekolah dulu suka sangat..walhal bukan lari pun...paling last sekali adelah..heheh,.semput..

t.a.t.a said...

Jom join parents dengan children, mesti best.

asyifa mustaffa said...

Dah start ya xtvt sukan...skolah anak2 sy x dgr bunyi lg pun ni ha...

Kakzakie said...

Kalau kita dulu suka kan Ai. Budak sekarang tak suka merentas desa sebab sekarang bukan desa yg direntas tapi bandar...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Awal dah merentas desa sekolah dak kakak ye aiza, bdk skrg rasa penat merentas desa ni, kita dolu dolu enjoy Sgt masuk merentas desa ni ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...