Followers Remaja Purba

Friday, June 15, 2012

Urusan di SRABKB dan SKBK serta PPUM



Hari ni mak budak ada tugasan di luar rumah dan tak dapat nak bersiaran secara langsung dari luar rumah memandangkan 3310-i aku ni tak berupaya nak beroperasi kerana kekurangan system dalam badan dia..

Urusan berkaitan adalah seperti berikut (formal ler pulak):

PAGI..
  • Sesi menandatangani Kad Kemajuan Murid di SRABKB dak Kakak..
  • Mengambil MyKid dak Nuha di JPN, PJ..
  • Ke rumah MIL di P.J..

PETANG:
  • Bawa dak Nuha check up kali pertama di PPUM..
  • Sesi menandatangani Kad Kemajuan Murid di SKBK dak Kakak..

MALAM:
  • Akan cuba BW ke rumah kengkawan..




psstt: Satu sesi yang panjang perlu aku hadapi hari ni..

psstt lagi: Malam semalam dak Nuha kuak lentang dan main bola atas katil ---> takmo tidur..

last psstt: Malam tadi gedik manjalah dia sebab babah dia ada..

14 comments:

kakcik said...

Tak masuk puyn dalam senarai tu nak 'jalan-jalan' ke rumah kakcik! :)

Kakzakie said...

Busy yg penuh makna. Utk anak-anak dan tak lupa keluarga MIL tu yg bagus.

Nuha kuak lentang sebab nak teman babah tengok bola :)

eLL said...

PPUM tu dah dekat dengan rumah.

msredcheesecake said...

byknye urusan... kalau dah ramai anak ginila...

khaifaiz said...

selamat berurusan... hehehe

pok amai-amai said...

Heheheheh! Silakan. Jgn lupa Pok Amai-Amai ye?

miloais milo said...

hati2 drive nokkk!~

moga semuanya selamat ye...

QueeN TerataI said...

banyak sungguh urusannya.. semoga semua urusan berjalan dgn lancar dan dipermudahkan yer kak... :)

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Semoga segala urusan selesai tanpa sebarang masalah..

Rai said...

sama lah bebudak ni..tak larat mata mak dia nak melayannya..

Zul Fattah said...

busy kak skrang? smoga Allah permudahkan urusan akak dan kluarga..

ch000tz axoera ヅ said...

busy betul hehe

Cik Asma BLuppy said...

fuhhh... padat betol jadual!

kay_are said...

memang bz! tapi rase sume setel dah kan..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...