Followers Remaja Purba

Sunday, June 3, 2012

Mak Budak.. what happen to you..


Rutin harian diteruskan seperti biasa cuma hujung minggu macam ni bila ada hubby secara automatik aku jadi manja.. kihkihkih.. Dapur sah confirm aku tak sentuh punya..

Aku belum mampu nak BW macam biasa.. Sehari dua ni aku terasa letih sangat.. Balik kampung.. Urusan di rumah.. (walau sebenarnya hubby yang banyak buat kerja.. aku cuma bantu yang ringan-ringan je)..

Dipendekkan cerita.. 'mak budak.. kau tu perlukan rehat.. jangan dipaksa diri tu..'




psstt: No psstt today..



8 comments:

Kakcik Seroja said...

Rehatlah sementara boleh rehat kerana waktu rehat bagi seorang isteri dan ibu biasanya tidak akan datang selalu. :)

m.u.l.a.n said...

rest banyak2 tau... dengan sape lagi kita nak bermanja kalo bukan dgn suami kan kan kan.... hehehe...

Pha Is said...

x pe.. rehat dulu.. kumpul kekuatan.. hehehehe

RIZZNA said...

Psstttss...klau dh dsuruh rehat tu tkyh le rajin sgt..hehe

eLL said...

rehat ye. lama lagi time pantang kan? hehe, masa nilah nak puas-puas kak.

miloaiskurangmanis said...

sementara boleh berehat ni - rehat aje beb...
nanti2 lah plak ye kalo nak bertungkus-lumus dalam segala hal..

kay_are said...

kalau dah tau camtu sile r rehat puas2 ye..

Hidayah said...

hurmmm..
:)

bebetul penat nih..

smpi no psstttt...
;)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...