Followers Remaja Purba

Wednesday, May 16, 2012

Tak nak ke Sekolah..?

Selamat Hari Guru 2012..
Terima kasih cikgu di atas ilmu yang dicurahkan tanpa jemu buat kami..


Hari ni ada sambutan Hari Guru di sekolah dak Kakak.. Kalau semalam bersemangat dia nak pergi tapi pagi tadi disebabkan aku tak paksa dia bangun macam biasa, terus tak nak pergi sekolah.. sekali dengan dak Adik terkena penyakit dak Kakak tak nak ke sekolah.. Aku pulak tengah mamai tak cukup tidur memang tak bangunlah..

Dah dua malam dak Nuha meragam malam.. memang marathon betul dibuatnya.. tu yang aku tak larat nak bangun pagi uruskan dak Kakak dengan dak Adik pergi sekolah.. Sudahnya hadiah untuk cikgu dorang esok jelah jawabnya baru bagi..

Tapi.. rutin harian tetap berjalan seperti biasa.. Takpe lepas ni boleh sambung balik tidur..



psstt: Apa pulak aktiviti korang hari ni ye..?


psstt lagi: Aku tak ingat tema Hari Guru tahun ni..


last psstt: Cadang tak nak banyak psstt tapi ada jugak..

25 comments:

Anum said...

selamat hari guru

Pok Amai-Amai said...

Psst kan je. Sy suke. Heheheh.

Daddy Ziyyad said...

aktiviti saya macam biasa, kerja :)

tapi hari ini mmg saya mengantuk..

Munnafendy said...

mak sy kata masa kecik sy pun kuat meragam..rasanya lagi kuat dr dak nuha :D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aik.. ari guru xkn adik n kaka xnk g sekolah.. leh bagi cikgu hadiah.. hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

meriah sambutan kat mesia
kay sini gakko biasa jer
x sure kat sini brpa hb

Cik Ina Do Do Cheng said...

Hari guru hari ni, cik ina tak pegi keja firdaus tak pegi sekoah, dua-dua membuta. letihlah hari ni. esoklah bagi cikgu hadiah : )

kay_are said...

hari guru r best g sekolah.. time tu r nak main2, takyah blaja, sukan2 same guru, tengok guru tunjuk bakat.. kan best tu.. memang rugi kalau tak pergi sekolah ari tu

aizamia3 said...

tema tahun ni:

'Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara'

pena rozie said...

selamat hari guru....

Masz Sidek said...

bila dah terlajak tidur tu... memang susah nak bangun lepas tu... heheheh

Selamat hari guru...

miloais milo said...

sesekali ponteng kekdahnya...
tapi jangan selalu ye...

eLL said...

selamat hari guru.

:: Mrs.Eady :: said...

selamat hari guru cikgu..hehehe..

Kakzakie said...

Kalau anak asyik bangun malam memang mengantuk... tak apa biasa masuk bulan ke dua atau lepas pantang dia akan beransur hilang dan akan lena sampai pagi..

IntaNBerliaN said...

slmt hari guru jugak utk semua guru2.. :-)

Gen2Merah said...

tema hari guru tahun 2012- 'Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara'

ya, banyak aktiviti yang telah dijalankan di sekolah kami sempena meraihkan Hari guru ini...

Terima kasih atas penghargaan itu..

Cik FaRiZaM said...

slmt hari guru...jgn byk sgt pssstt tu ek :p

Farah Shamsudin said...

aktiviti? kerja as usual..:)

faiz fakhirin said...

Guru, harimu selamat disambut tanpa dihentikan masanya.

ariana said...

tak pe..simpan je hadiah tu utk esok..
Akak kalau x ckp tidur, jwbnya migrain pun dtglah..tp skrg ank dh besar..so..tidur awal dan lena lah..hehe

Ayin MM said...

bila baca komen kat atas2 tu, bila sy teka: heheh selamat hari guru. Terima kasih kerana mendidik anak2 murid.

~ yus ~ said...

memang mamai kalau ada anak kecil meragam waktu malam,

aida4eva said...

sama lah. dulu masa sekolah,time hari guru or hari sukan ke mesti ponteng. eh? jeng jeng jenggg~

Ini Kisah Tia said...

kesian dekat puan ibu ... besarnya pengorbanan seorang ibu ..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...