Followers Remaja Purba

Sunday, May 6, 2012

Kembamnya..

Siapa tak geram bila tengok baby yang macam ni..
 
Itulah yang berlaku pada dak Adik.. Dalam senyap-senyap dia pergi kat dak Nuha dan pegang pipinya.. 'Kembamnya pipi dia..' Hikhikhik.. Aku gelak dah..


Aku: Adik.. bukan kembam.. adik salah sebut..
Dak Adik: Betullah adik sebut.. kembam..
Aku: Bukan kembam tapi tembam.. T.E.M.B.A.M..
Dak Adik: ooo.. bukan kembam ye ibu..


Tapi kalau time dia lupa mesti dia cakap 'Kembamnya pipi dia..' hikhikhik.. adik.. adik..



psstt: dah dua malam badan rasa tak sedap.. huhuhu..

14 comments:

Naz said...

kembang + tembam = kembam..hehe

Kancil 8349 said...

comelnya

Farah Shamsudin said...

alahai.. tomeynyee.. memang geram tgk pipinya yang "kembam" hahaha..

FEDO said...

hhehehe..... cute...

Cik Ina Do Do Cheng said...

Dalam pantang jangan terlalu penat nanti demam. Ai elakkan demam atau sakit masa kita dalam pantang itu dikira cam bentan tau. kena banyakkan relax, uruskan anak ngan relax ye . Masa dalam pantang ni jangan terlalu stress .. amboi baby semakin kembam : )

IntaNBerliaN said...

hihii comel je.. bkn main syg lg kat adik dia yer..

Nora Talib said...

comel.....(",).

zulfikar hazri said...

kalau dikelantankan bunyi dia jadi Kembe... hahaha dak adik dak kelantan rupenye..

kay_are said...

peliknye word yang digunakan.. kembam??? huu.. boleh r =P

Munnafendy said...

dak adik umur brpa? anak buah sy masa baru bljr bcakap mmg ape2 pun dia akan sebut mula dgn huruf k. mcm tu la, tembam jd kembam!

aizamia3 said...

Munnafendy:
dah besar dah.. 5 tahun..

aizamia3 said...

Cik Ina Do Do Cheng:
InsyaAllah kak.. cuma 2 hari lepas badan rasa seram sejuk.. Alhamdulillah malam tadi dah ok.. kalau tak.. ralat gak dibuatnya.. sebab tak pernah terjadi sebelum ni..

anitadiana said...

nuha semua cukup ,tembam,kembam,bulat semua lah..comel sesanggat..nanti up-load pic terbaru ya...

Cik Zai said...

Bestnya ada baby...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...