Followers Remaja Purba

Thursday, May 31, 2012

DariNYA kita datang.. KepadaNYA kita kembali..

إنّا لله وإنّا إليه راجعون

"sesungguhnya kita semua adalah milik Allah dan kita akan kembali kepadaNYA."


Nenek sebelah ayah aku telah pergi buat selama-lamanya petang tadi.. Panggilan telefon dari ayah mengesahkan..


Sekarang ayah on the way balik kampung.. Ayah berharap aku pun turut sama dapat balik..

TAPI.. aku serba-salah sekarang ni.. sebab dah tentu aku kena tunggu hubby balik dari Terengganu.. Aku pulak masih dalam pantang..



psstt: Aku dah jadi cucu yatim piatu..


psstt lagi: Harap-harap aku sempatlah jumpa arwah..


last psstt: Hubby sms mintak aku standby..

19 comments:

ariana said...

Innalillah..Takziah dan al fatihah.

~Cik Sweety~ said...

inallillah.. takziah yea..

Hidayah said...

Innalillahi wa inna illahirajiun.
Takziah.

Isteri Encek Bard said...

Innalillah... Alfatihah.. takziah yer sis

eLL said...

innalillahiwainnailahirojiun.

takziah, tabahkan hati ye.

Unknown said...

innalillah..

kalau mak saya..orang dalam pantang lebih baik jangan ikut.. tapi untuk tengok untuk kali terakhir kan..

mama4A's said...

takziah maz.. take care

faraherda.razalan said...

Innalillah...

Takziah utk awak dan sekeluarga.

Qaseh Ziera said...

takziah...

Tinta Lana said...

Takziah akak.. semoga selamat perjalanan pulang akak ya.

Munn Jaafar said...

sy dah lama jadi cucu piatu...dua2 belah mak ayah empat2 dah takde..

takziah eh kak...

yusnzie said...

Takziah...semoga rohnya dicucuri Rahmat.

ch000tz said...

salam takziah

emarieys said...

Salam takziah dan Al-Fatihah

Kalau balik muga selamat perjalannya..

ainhany said...

salam takziah dik aiza,

insyaALLAH cucu yang sholeh yang akan terus mndoakan aruah nenek..mudahan cicit2 juga akan turut doakan oyang mereka.

hati2 ye org berpantang tu....biar orang sihat uruskan nenek tue..(

miloaiskurangmanis said...

Innalillahhiwainnailahirojium
Al-Fatihah

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

takziah kak..

uncle gedek said...

dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali

sal ya said...

al-fatihah.

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...