Followers Remaja Purba

Wednesday, May 9, 2012

Aku tengok kau.. kau tengok aku..

Wah.. aku rasa mesti NKVE tenang tanpa aku (cheh! Macamlah kau femes sangat).. Mana taknya kunci kereta tergantung elok kat rumah.

Baru-baru ni along dah repair kereta, maka tiada lagi bunyi-bunyian akan mengiringi sepanjang perjalanan. Melayang RM.. tapi kalau tak repair susah pulak nanti. Bila dah siap, eem.. aku tengok kau, kau tengoklah aku.. Aku tidur dalam bilik, kau tidur kat luar rumah. Tapi elok jugak, boleh kau rehat lama sikit.

Hujung minggu jelah hubby melaram dengan kau. Ni yang buat aku lagi tak sabar nak keluar dengan kau.. Kau mesti suka keluar dengan aku kan..?


psstt: abang.. boleh tukar tak blow off tu..? (betul kot ejaannya)


psstt lagi: rindunya pada bunyi ‘bersin’ tu.. rindu jugak nak main ‘cucuk belakang’ kat NKVE..


last psstt: Pada silent reader, terima kasih singgah kat blog aku ni ye.. ;)

22 comments:

  1. tak lama lagi tu nak habis masa cuti2...
    sabar ye aiza.... :D

    ReplyDelete
  2. bab cucuk belakang tu saya suka!hahaha..

    ReplyDelete
  3. kereta saya pun mengaum-ngaum bunyinya, mungkin bearing atau alignment tapi entahlah penyakit apa tak pasti lagi. nak tukar tapi 2-3 hari lepas baru keluar RM tukar pemain CD/radio. adoiii.

    ReplyDelete
  4. saya kalau boleh takmau dah memandu pagi2 gi kerja..NKVE tu lagi lahhhhhhh..~ahaha

    ReplyDelete
  5. tahniah... sorry akak baru tau dah bersalin rupanya... patut jarang nampak..hehe..padahal sendiri yg jarang online.. nuha tu comel sesangat... tembam.. geram tengok pipi dia... nama sama dgn baby husna akak... ;)

    ReplyDelete
  6. Bila lagi nak cuti lama-lama kalau bukan masa ini. Rehat puas-puas...

    ReplyDelete
  7. miloais milo:
    psstt: miloais.. ai tak boleh masuk blog awak ler.. boleh bagi address blog awak apa ye..?

    ReplyDelete
  8. Mrs.Eady:
    bukan selalu dapat pun.. ;)

    ReplyDelete
  9. eLL:
    takpe.. slow2.. nanti dapatlah service kete tu.. ;)


    Daddy Ziyyad:
    kalau keluar lambat confirm sangkut kat NKVE tu.. buhsan.. tapi nak buat macam mana, itu je laluan hari2..

    ReplyDelete
  10. Rozita:
    hehehe.. itulah kak.. sebab dah jarang online ni yang ken cari balik kengkawan yang selalu online dengan kita selain dari kawan-kawan baru..

    ReplyDelete
  11. Kakzakie:
    betul kak.. kalau sebelum ni terkejar-kejar tapi untuk 3 bulan ni nampaknya bolehlah rehat lebih dari biasa.. ;)

    ReplyDelete
  12. salam
    ohhh tgh berpantang larang ke skrg...??berapa ari lagi nak merdeka?

    ReplyDelete
  13. mesti dah tak sabar kan nak berkejar-kejaran kat NKVE tuu..:)

    ReplyDelete
  14. Kamsiah:
    wsalam kak..
    lagi sebulan baru habis pantang..

    ReplyDelete
  15. sabar.... dah nak hbs dah tmpoh berkurung tu..hihii

    ReplyDelete
  16. smlm dh dtg cni..tp xkomen.. =)


    tak sangka ada yg merindu main cucuk2 kat atas jalan..hihi..stres la sy kalau jalan jem..keta dh la manual..balik sengal2 kaki..

    smbung la pantang lg 2 bulan!

    ReplyDelete
  17. Sabar ai tunggu habis pantang dulu kalau nak mengaum pun.

    ReplyDelete
  18. tak suka orang yang ske main cucuk belakang tu.. kadang2 saje bagi lagi slow biar die angin.. lol

    ReplyDelete
  19. dh diberi peluang bercuti... ape lagi sis.. bntai kan rehat secukup2 nye.. :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...