Followers Remaja Purba

Saturday, May 5, 2012

Hari ke 11..

Syukur Alhamdulillah sepanjang malam tadi dak Nuha agak baik berbanding malam-malam sebelum ni. Dapatlah rehatkan badan sekejap.. itupun lepas aku cakap kat dak Nuha, ibu kurang sihat.. badan menggigil sejuk (gara-gara tak mandi air panas)..

La ni.. keadaan aku agak ok dan eemm.. memandangkan dak Nuha tidur, aku macam biasalah lappy jadi peneman setia. Dak Kakak dengan dak Adik dengan aktiviti doranglah kat depan rumah..

Hari ni agak ceria sebab hubby cuti.. dapatlah anak-anak manja dengan hubby terutamanya dak Nuha.. Nampak gaya dak Nuha manja dengan babah dia.. maklumlah jarang dapat jumpa babah dia.. bila sekali dengar suara babah dia, terus bagi respond.. Aku pun bolehlah rileks sikit..

Malam tadi dak Kakak nak ajak makan luar tapi dia mengeluh sebab aku tak boleh keluar rumah lagi.. Sabarlah kakak.. bulan depan ek.. (walau hakikatnya aku sendiri teruja nak keluar rumah)




psstt: Apa menu yang boleh dimakan sepanjang berpantang ni ye..? Sayur..? Ikan..? Buah..? Any idea kengkawan..?

7 comments:

Eera Shera said...

Baby baru dah lahir ye..ada gmbr tak?

Ini Kisah Tia said...

tengah berpantang rupanya akak :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

Time pantang selara je lauk sedap, ai masa cik ina dalam pantang suka masak ayam kampung stim ngan halia, cubalah sedap, sayur cik ina makan kalau takut sejuk masa goreng sayur tu buh hirisan halia.

Farah Shamsudin said...

berpantang? selamat berpantang..

aizamia3 said...

Cik Ina Do Do Cheng:
boleh cuba menu tu.. ;)
terima kasih cik ina bagi idea..

kay_are said...

pantang?? em.. pantang leh makan kfc, mekdi pun boleh.. senang cite, sume leh makan tapi akibat die, tanggung sendiri =P

aizamia3 said...

kay_are:
hehehe.. kalau tak pantang habislah badan, baby pun turut kena..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...