Followers Remaja Purba

Saturday, September 3, 2011

Berita Gembira

Mesti ada yang tak sabar nak tau apa yang ingin aku kongsi dan mungkin ada yang dah lupakannya..

Selepas kali kedua percubaan aku masih belum percaya sehingga memaksa aku berjumpa dengan doctor untuk dapatkan pengesahan..

Kalau 2 minggu sebelum raya, aku sakit perut teramat, gara-gara menu yang aku beli di bazaar ramadhan hingga terpaksa berjumpa doctor di mana doctor mengesahkan aku kena kencing kotor..

Fuh! Terkejut aku.. sebab aku memang tak pernah kena langsung sebelum ni.. Sakit sangat aku rasa.. kalau tak sakit, takdenya aku nak pergi jumpa doctor.. Ni sebab dah sakit sangatlah ni..

Ops! Panjang lak celoteh aku. Hasilnya adalah..

















Genap sebulan aku berpuasa PENUH sepanjang Ramadhan kali ini.. Alhamdulillah, tak perlu ganti.. Kalau anak-anak berpuasa penuh mesti dapat banyak duit.. Ada sape-sape nak bagi aku duit raya..??


psstt: oh! Apakah itu tanda-tanda..??


22 comments:

Sunah Sakura said...

alhamdulillah... tahniah akak!!!

farahin nasir said...

tahniah3.. hee..:)

Namee Roslan said...

preggy ehhh??? tahniah kak! wahh, tambah lagi ahli :) hihi. bahagia nya. saya teringin juga.

アヌム ちゃん said...

wahh..TAHNIAH akak :) rezeki bulan puasa la kot nih..hihi :D

amry said...

mak ai..macam mana boleh kena kencing kotor tu???dengar pon ngeri...

apakah berita gembira tu, saya tak tahu sebab saya lelaki....hehehe....tahniah tahniah

Aku Ibu Muda said...

tahniah ai!

azieazah said...

Tahniah...!

Yang ke berapa?

Bila agaknya due?

El-Janna said...

byk keracunan makanan sekarang ni. hati hati^^

haha selamat hari raya^^

aizamia3 said...

Sunah Sakura:
Alhamdulillah..

aizamia3 said...

farahin nasir:
hehehe.. ;)

aizamia3 said...

Namee Roslan:
InsyaAllah.. sampai masa turn Namee pulak..

aizamia3 said...

frometoyou:
berkat rezeki ramadhan.. ;)

aizamia3 said...

amry:
kali pertama kena.. huhuhu.. sakit sangat rasanya..

aizamia3 said...

Aku Ibu Muda:
terima kasih.. ;)

aizamia3 said...

azieazah:
terima kasih..
hehehe.. yang ni no, 3
due mungkin bulan 5 tahun depan..

aizamia3 said...

El-Janna:
nasib baik takde pape.. syukur..

mamaNoriz said...

OMG!

bestnye...

berita baik di bulan baik :)

congratsss!

aizamia3 said...

mamaNoriz:
terima kasih..
en. suami paling gembira..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

huihsss...bestnya bertambah lg umat nabi muhammad ye....

kita ni entah la bila nak menjadinya....

Nini Hartini said...

betullah!!!! akk preggy. wahhhh bestnya!!!

tahniah kak..jangkit lah kat tini. jangkitlah kat tini. hehehhe

aizamia3 said...

Ladyzul:

insyaAllah pasti ada.. kita hanya berusaha.. DIA yang menentukan..

aizamia3 said...

Nini Hartini:

buat akak tersenyum baca komen Nini..
Akak pun doakan Tini yang mereka yang lain agar dipermudahkan dalam mendapat cahayamata.. amin..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...