Followers Remaja Purba

Monday, September 12, 2011

Tahap Produktiviti

Perubahan hormon buat aku berada pada tahan ketidak inginan untuk update blog begitu ketara.. Mood agak terjejas dengan situasi aku kini..

Aku mintak maaf pada korang semua kalau aku lambat jengah kat blog korang.. Aku bukan sengaja taknak update blog tapi aku kini berada dalam situasi yang memang tak boleh diharap untuk mengadap blog, malah kalau boleh aku nak tidur baring je kat rumah..



Korang janganlah lupakan aku ye.. sob sob..






psstt: Moga aku berjaya mengharungi 3 bulan pertama ini tanpa masalah yang besar.. erk.. Mana Folic Acid aku ni.. ??

33 comments:

  1. tahniah....bakal dpt ahli keluarga baru ye..mesti seronok kan

    ReplyDelete
  2. Ouh! Ouh!

    Tumpang gembira hingga menitiskan airmata.

    Tahniah!

    ReplyDelete
  3. takpe kak. blogger pun ada kehidupan dan routine juga. :) so takpe kalau terlambat jenguk ke apa. yang penting saya akan terus jenguk ke sini :) nk tahu update baby/hiihih

    ReplyDelete
  4. xpe...selamat berjaya...hehehe

    kami semua menyokong anda....hehehe

    semoga dapat cute baby

    ReplyDelete
  5. alai kasihannya lah adik kak ita seorang ne..sabar ya dugaan tu....bila sihat boleh bercerita dalam blog lagi..semoga sihat .....

    ReplyDelete
  6. amin2.. smoga dpt harungi 3 bln tnpa probs.. ;D

    ReplyDelete
  7. meh amik asid folik wani...hihii

    byk lagi belen tak habes makan...

    ReplyDelete
  8. wahhhhhhh pregnant?? Alhamdulillah... i like!! bila la i plak yg nak pregnant lg ni? isk.. jeles2!

    take care ok. kalau 3 bulan je okla.. jgn smp 7 bulan mcm i preggy yg 1st tu... arghhhhhh

    ReplyDelete
  9. goodluck akak..moga bulan2 terawal ni semuanya ok2 belaka :) take care ye.

    ReplyDelete
  10. As Salam,

    Kancil ingin mengajak kamu menyertai segmen Kancil...Kalau sudi joinlah segmen Kancil...

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

    terima kasih dan Kancil menghargainya

    ReplyDelete
  11. selamat berjaya.. ada masa leh la layan blog.. knn..kn

    ReplyDelete
  12. selamat berjaya.. ada masa leh la layan blog.. knn..kn

    ReplyDelete
  13. xpe kami paham..ade masa update la kan..

    ReplyDelete
  14. Mommy Fara:
    terima kasih.. ;)

    pun turut menitiskan airmata sebab menahan alahan..

    ReplyDelete
  15. Namee Roslan:
    itulah..
    ada masa best sangat layan blog.. ada masa macam nilah.. hingga terdaya rasanya..

    ReplyDelete
  16. azam:
    insyaAllah..
    yang penting semuanya selamat..

    ReplyDelete
  17. abghani:
    petang semalam puas berehat di rumah.. ;)

    ReplyDelete
  18. anitadiana:
    rasa nak duduk kat rumah tidur je..
    nak makan pun bukannya boleh.. :(

    ReplyDelete
  19. Saiazuan:
    alahan yang biasa dialami 3 bulan pertama tu memang tak boleh nak elak..

    ReplyDelete
  20. Aku Ibu Muda:
    hikhikhik.. nak kena makan ikut aturan.. nanti doc tanya..

    ReplyDelete
  21. frometoyou:
    insyaAllah..
    moga selamat hendakNYA..

    ReplyDelete
  22. Kancil 8349:
    dah baca entry tu tapi belum larat nak buat.. :(

    ReplyDelete
  23. Niena Pengembara Ilahi:
    itulah.. tahap produktiviti bukan seperti biasa.. :(

    ReplyDelete
  24. Prince Halilintar:
    terima kasih sebab memahami.. ;)

    ReplyDelete
  25. Salam..good news rupanya..Tahniah ye..:)Take care~!

    ReplyDelete
  26. larling ai nak jugaaaaaaa..teringin nih! huhu doakan yer larlingku ;)

    ReplyDelete
  27. baru paham... tahniah maz.. berjangkit dr akak ker? ekekeke...

    ReplyDelete
  28. ariana:
    wsalam..
    terima kasih kak.. ;)

    ReplyDelete
  29. PinKy MoMMa:
    insyaAllah.. rezeki tu ada.. doa dan usaha ye lalink.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...