Followers Remaja Purba

Sunday, September 4, 2011

5 Syawal di TDBi

Petang semalam sempat online sekejap sebelum hubby ajak beraya di rumah jiran-jiran..

Wah.. meriah.. dari lewat petang sampai ke tengah malam.. Lorong rumah aku je, belum masuk lorong depan belakang rumah lagi..

Aku takdelah beria nak makan pada setiap rumah yang aku singgah, takut nanti tak sempat nak kejar bilik air.. Dahlah kelmarin aku tak larat terbaring sampai 2 kali muntah.. Tapi Alhamdulillah semalam dan hari ni aku masih mampu bertahan..

Jangan tak caya, aku pun dapat duit raya tau sebab aku puasa penuh kali ni.. hikhikhik.. sukanya aku.. Malam tadi aku dah beraya kat 8 buah rumah kat lorong rumah aku aje.. Larat dengan tak je.. Petang ni nak sambung lagi.. hai.. dahlah esok nak kerja, bila masa nak rehat entahlah..



psstt: Sedang duduk bersantai di pondok sambil mencari idea..

10 comments:

アヌム ちゃん said...

aa awal2 mmg mcm tu la kan kak..sabar je la :) take care..

Namee Roslan said...

seronokya berita gembira tu! :) teringin jugak sebenanrya tapi tak kawen lg...hmm...

azieazah said...

Raya dan saling berkunjung ni setahun sekali saja. Penat pun takpa. Peluang gini jarang dapat.. Meriah sangat!

aizamia3 said...

frometoyou:
itulah.. kena bersedia untuk hadapinya..

aizamia3 said...

Namee Roslan:
InsyaAllah.. akan sampai masanya..
doa dan usaha.. ;)

aizamia3 said...

azieazah:
betul tu kak.. bila lagi nak kunjung-mengunjung.. ;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bestnya dpt duit raya....musti byk kan....kongsi dgn kita boleh?hehehhehe...

Nini Hartini said...

puasa penuh? akk preggy ke?

aizamia3 said...

Ladyzul:
walaupun bukan dalam jumlah yang besar tapi rasa seronok sebab ai puasa penuh.. ;)
kongsi.. hehehe.. mailer datang umah..

aizamia3 said...

Nini Hartini:

hehehe...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...