Followers Remaja Purba

Monday, May 30, 2016

Perasaan kala ini..


Aku ni.. selagi boleh tak nak berkira..
Tapi bila orang dah mula berkira dengan aku..
Aku tak rasa masa tu aku mampu bertahan..
Kalau pun aku boleh bersabar tapi hubungan tu takkan sama dah..
Pincang beb.. jadi pincang..
Hati.. teguhlah kau.. biar seteguh seperti di SINI..


StatusHati: Sekuat mana hati ini mampu menahan..


6 comments:

Mummydearie said...

Betullah tu, Aiza. Kalau kita tak berkira sangat tapi orang mula nak berkira dengan kita, mana boleh tahan. Panas aje hati jadinya!

Kakzakie Purvit said...

Kita manusia biasa ada kalanya tak mampu menahan gelora rasa.

lia ummiirfan said...

bertabahlah kak Aiza.. in shaa Allah ada rewardNya

Tips berpuasa untuk keluarga

norhidana miswan said...

kadang2 kesabaran kita ada hadnya kak...
kadang tak mampu jgk nk mengalah lama2

Yana Libra said...

sabar je la yeee

hainom OKje said...

Tulah kan Aiza...ragam manusia, moga Allah jaga akhlak kita sesama manusia

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...