Followers Remaja Purba

Friday, May 6, 2016

Menunggu masa untuk pergi..


Kepada yang cuba hubungi aku dan aku tak reply lebih dari 1 jam itu bermakna handphone aku berada dalam zon Merah ICU.. menunggu masa untuk 'pergi'.. Kalau ada hal urgent.. mohon pm tepi..


Ni yang leceh bila handphone merajuk.
Macam cacing kepanasan aku rasa..
Takpelah.. bertabahlah wahai hati..
Muka jangan masam macam asam kecut..
Senyum.. nak cantik kan.. nak cantik kan.. ekekeke..


StatusHati: Ada game bowling petang ni..


4 comments:

Mummydearie said...

Zaman sekarang ni kalau takda handphone, susah banyaklah! Kalau dah masuk ICU tu, memang peluang cerah sangat dah minta hadiah handphone baru sempena Hari Ibu Ahad nanti ^_^

lieyalatif said...

ade harapan dpt hp baru tu heheheeheh.... tu laa dunia canggih srkang, kalo hphone buat hal mmg serba tak kene....jgn kate buat hal, tertinggal kat umah pun dah tak senang bontot kite dibuatnyer heehehehe

good luck game bowling petang nieh.....

JAMIL HASHIM said...

singgah dari http://jmbelog.blogspot.my/

makchaq said...

Rezeki jugak tu ai... sure abgLan hadiahkan yang baru... kalu tidak macam mana nak msg rindu rinduan...😜

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...