Followers Remaja Purba

Wednesday, December 4, 2013

Tosei.. Roti Tisu dan Ayam Tandoori..



Gara-gara teringinkan tosei.. 2 hari berturut-turut aku makan menu yang sama..


Tosei kat pejabat aku tak cukup serasi dengan tekak aku..



Ni hubby ajak makan kat kedai..
cuma kuah dal tu je aku tak makan sebab dah bercampur dengan sambal..
Lupa nak request jangan letak sambal..




Roti tisu.. kali pertama aku cuba..


Ayam Tandoori..
Aku tengok ada yang kunyah bawang tu selamba je..
Aku..? takmo.. nanti mulut berbau tak best.. hikhikhik..





psstt: Tertelan-telan air liur dibuatnya waktu siapkan entry ni.. tetiba rasa nak gedik manja kat hubby ajak pergi makan lagi..

last psstt: Aduh.. habis mencanak gebulah lemak degil aku ni.. dahlah sekarang musim hujan.. tak dapat nak jogging waktu petang..




15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

Eza Ridzwan said...

sedap kee tosei???..i x penah mkn...tekak leh terima roti canai jee wat masa nie..kekekeeke..

Kesuma Angsana said...

suka2 tpi lebih suka roti canai banjir !

faraherda.razalan said...

Tosei, fav Aydin! Hahahahah! Kami suka tosei gak tp mst garing. Tak garing, turn off. Fav mamak, somewhere in KJ dkt Dataran Glomac. Pehh!

Rai Ourkizuna said...

alamak kak..saya pun suka tandoori.. nak gedik gedik jugak la ngan encik shujin..hehehe

norhidana miswan said...

tosei takpe kak rendah kalori... tp kalu dh di bedal ngn kari + teh tarik kt mana rendah kalori nyer ek hehehehe

Ann Ishak said...

roti tisu tu menggoda sungguh :)

logorithm said...

Dah lama tak makan tosei.

Naper tak makan kuahnya kalau dah bercampur dengan sambal? Bagi I lah, kalau tak campur sambal, tak sedap la... :-p

Acik Erna said...

aizamia..acik tak pernah makan tosei..rasanya pun tak tau..sebabnya acik tak pernah masuk kedai mamak..keddai/restoren biasa tak jual kan

the malay male said...

ayam tandoori, saya pun suke :-)

adrianna syaz said...

Ayam..hehe..mmg sedap..tosei plak klu ada kuah nyok tu mmg hebat..

adrianna syaz said...

Ayam..hehe..mmg sedap..tosei plak klu ada kuah nyok tu mmg hebat..

Pha Is said...

fuh.. terus rasa mengidam nk pekena tandoori..

amirah said...

sukaaa roti tisu tu..perghhh terliur!

ummuaidan said...

tak pernah lg makan roti tisu..tp mcm teringin jgk negok cam sedap..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...