Followers Remaja Purba

Monday, December 30, 2013

Hari Orientasi Darjah Satu SKBK



  • Hari ni.. seharian aku akan sibuk..
  • Pagi.. dak Adik akan menjalani hari Orientasi bagi murid-murid darjah satu SKBK.. ---> aku tengok dak Adik rileks selamba je..
  • Selain tu, urusan pembayaran pelbagai di sekolah.. harap-harap buku sekolah yang pihak sekolah tersilap beli tu dah adalah hendakNYA..
  • Bila melibatkan persekolahan dak Kakak dengan dak Adik, hubby wajib cuti.. kalau tak.. muncunglah mak budak.. kehkehkeh..
  • Petang pulak urusan di KIDDS, PPUM untuk Imunisasi dak Nuha..
  • Moga urusan hari ni berjalan dengan baik hendakNYA..




psstt: Aku pulak berdebar-debar nak pergi sekolah.. dulu mak dengan ayah uruskan aku kat sekolah.. la ni turn aku pulak uruskan anak-anak ke sekolah.. ---> hidup ibarat roda.. sentiasa berpusing..



7 comments:

msredcheesecake said...

adik da darjah satu dah...hee...memang kita akan nebes kan kalau hantar anak sekolah ...

Nurulizwa Binti Kamaruddin said...

sama la debaran nyer...

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi

t.a.t.a said...

Budak Gundut masuk Pasti tahun depan ni. Tak tahu la boleh bawak diri ke tidak dengan strangers.

ummuaidan said...

semoga semuanya berjalan lancaryer..sy pun excited jgk nie nak hantar anak ketadika bila sekolah bukak ujung bln 1 nanti..:)

asyifa mustaffa said...

Anak sy da setel sabtu lepas...hehehe..tggu nak sekolah betul je ni...😊

norhidana miswan said...

moga semuanya berjln lancar...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...