Followers Remaja Purba

Thursday, December 26, 2013

Kisah semalam.. takde sekeping pun gambar kenangan..



  • Semalam ada sukaneka kat taman perumahan aku..
  • Dak Kakak dengan dak Adik join.. aku dengan dak Nuha puteri lilin.. dok dalam rumah tak keluar..
  • Maka sebab tu lah takde gambar nak dikongsikan.. lagipun aku sendiri yang malas nak ambil gambar bagai.. macam tahun lepas.. sekeping pun takde gambar aku.. ---> ayat dengki.. kihkihkih..
  • Apa-apun semalam adalah hari menternak lemak bagi aku dan dak Nuha.. makan.. makan.. makan..


  • Hari ni pulak..rutin harian kembali seperti biasa..
  • Dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha kini kembali ke rumah selepas hampir sebulan di rumah atok.. ---> sebab tu kebelakangan ni takde gambar dorang kat sini..




psstt: Semalam juga genap 9 tahun bencana Tsunami di Banda Acheh, Indonesia.. ketika itu dak Kakak baru berusia 3 bulan 5 hari..




14 comments:

Izwa Kamaruddin said...

sekejap je dah 9 thn..

Kakzakie Purvit said...

Kalau bawa Nuha ke padang mesti suka dia tengok Dak Kakak dan Dak Adik bertanding...

asyifamustaffa said...

Kisahnya....rajin tamannya buat sukaneka..:-)

Unknown said...

hahaha.. kak..selalu macam tu.. gambo mak takde kan..

ps: kak sori.. tak pulang lagi barang.. esok akak keja?

Unknown said...

entry tanpa gambar rasa tak puas kan.. huhu

aizamia3 said...

Mrs. Eady:
itulah.. dah nak jadi anak dara dak Kakak.. ;)


Kakzakie:
Kalau bawak dia semalam, kena gomol jelah dia.. ;)


Asyifa Mustaffa:
Ni kali kedua taman ai buat sukaneka.


Rai Ourkizuna:
psstt: esok akak kerja dik.. ;)


Sayangku Zie:
sangat-sangat tak puas.. :(

norhidana said...

hehehhe redha jelah lemak2 tu bertabmbah yek kak....

Umm AA said...

Seronok kan dah back to normal..dorang semua pun dah balik umah...

9 tahun tuh mcm cepat jer berlalu..

amirah said...

dah 9 thn ye dak kakak...tu kalau bawak dak nuha mesti jadik pom pom girl

AtieYusof said...

9 Tahun yg tak terasa..sekejap jak masa berlalu..

JunAina said...

Bila anak2 dah balik bingit rumah tapi sukakan?

Dr K said...

mak ai...aktif betul taman perumahan..siap ada sukaneka..hahah

Puan Kutu said...

rugi la tak join sama..klu join takde gamabr pun best.terasa jugak kemeriahan

Pha Is said...

x baik mendengki.. :)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...