Followers Remaja Purba

Friday, December 13, 2013

Makan malam + McD dak Adik..


  • Sejak hubby kat tempat baru ni, kami dah jarang bawa dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha makan kat luar.. 
  • Tapi bila sesekali bawa dorang.. macam-macam yang nak dipesannya..
  • Baru-baru ni.. dak Adik merengek nak makan McD..
  • Kebetulan ramai orang.. nak drive through beratur panjang.. sudahnya aku tapau je kat kaunter..
  • Bawa balik makan.. tapi tak makan kat rumah, sebaliknya makan kat kedai member hubby..
  • Anak-anak makan McD.. aku dengan hubby makan nasi.. bertambah kembanglah aku jadinya..

dak Nuha yang tak reti dok diam..


dak Adik.. tak cukup McD.. order pulak keropok..
fuh.. biasa dia ni tak banyak makan..


Sudahnya.. atas meja.. makan keropok sambil cicah sos cili..
Duduk atas meja lagi senang nak capai.. kihkihkih..




psstt: Macam mana mak budak tak semakin mengembang.. perut dok gedik asyik lapar nak makan je..




9 comments:

ummiross said...

Hihi..dah Nuha comel je duduk atas meja, dah Nuha comel..chubby, putih gebu, geram ummi nengok!

faraherda.razalan said...

X apa...biar diorang byk mkn. Nak membsr katanya. Hehehehe...

Amboi dak adik, khusyuk makan tu. Kemain syok mencicah. Dak nuha pun sama naik. Smpi ke meja! Hahahahaha...pndi pulak mkn kopok cicah sos. Klu Aydin, jgn hrplah....

intanfirdaus247 said...

hhhaha..kelaka adik sampai atas meja cicah kepok yer

amirah said...

takpeee...selagi ada selera layankan jela kan..kalau tak nak suruh makan pun susah..siap tutup mulut kalau anak saya..hihi...comel nya si nuha...sampai duk atas meja dah dia

the malay male said...

selagi ada seleranak makan, bagi je :-)

ummuaidan said...

semangat tuh dak nuha sampaiatas meja lg tuh..
mmg senang kembang jika tekak asyik rs nak makan jer kan..:)

Nurzakiah Hanum said...

tomei

norhidana miswan said...

pandai mkn pedas gk ek kak dak nuha tuh....

Pha Is said...

sampai naik ke meja.. ganas betol.. hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...