Followers Remaja Purba

Monday, December 2, 2013

Tempahan Puding Oreo


  • Baru-baru ni aku terima tempahan puding oreo yang datangnya dari Ipoh.. 
  • Berdebar-debar jugak sebab tak pernah buat dalam bekas kecil ni..
  • Hanya aku dan hubby yang mengerjakan tempahan ni.. tapi sudahnya yang banyak buat kerja bukan aku.. hikhikhik.. tetiba feeling jadi mandur..





Peti sejuk yang memang tak banyak barang memudahkan penyimpanan..


Akhirnya selamat di 'pos' kepada kawan hubby untuk dihantar ke Ipoh..





psstt: Dah masuk bulan Disember.. dan.. aku tak sabar menantikan kehadiran Januari..





12 comments:

JunAina said...

Comel ja bila dimasukkan dalam bekas kecik2 macam tu...

Kakzakie said...

En hubby AI tu meamng business minded. Walau yg mulakan project Ai tapi dia juga yg gigih/rajin.

Banyak tu!!

msredcheesecake said...

cam sedap je... kalau wat pepe ngan oreo mesti sedap...

t.a.t.a said...

kak, apa resepi nya?

faraherda.razalan said...

Mcm sedap je puding oreo ni...

Aziela said...

Itulah namanya rezeki kan Ina.. Alhamdulillah.

Rai Ourkizuna said...

banyak tempahan.. rezeki tu kak..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah sedap2..

Pha Is said...

puding oreo pulak...

Kniedaz said...

alhamdulillah, rezeki tu...terasa nak rasa plak ..hehe

Cho Zila said...

amboi jauhnyer pesanantu.. seronokler kan..

eira eixora said...

wah. terbaik.. mesti sedap

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...