Followers Remaja Purba

Friday, December 6, 2013

Inilah dia model Samsung terkini



dak Nuha yang tak suka rambut diikat..







psstt: Nak bagi dia senyap sementara menunggu urusan babah dia selesai..

last psstt: Maaf sebab tak dapat nak luangkan masa ke rumah kengkawan..




13 comments:

Kakzakie said...

Hey adik Nuha... auntie geram tau tengok awak:)

Dah sihat ye sayang..

Irfa said...

geram tgk pipi tu
lebat betul rambutnya

msredcheesecake said...

Rasa cam samsung tu lagi besar dr modelnya...hhee...
Happy holoday...

ummiross said...

hihi..comelnya model, memang nampak ralit Nuha dengan si Samsung tu, hik!

Eza Ridzwan said...

peha berkatam² mcm tebu..haishh!!!..geram tgk!

Nurfaezah Abdullah said...

gebuuuu hehehe

che mid said...

Che Mid tengah buat kutipan mangsa banjir, kalau sudi derma meh datang Taman Dato Bandar rabu ni.. tengok blog utk detail thanks

chotz axoera said...

awat dayboooot sgt ni hhehehe

Puan Kutu said...

geram betulk tgok dak nuha ni..comel betul la..model ni lagi menarik dari tab samsungnya tu..:)

Nor Azimah said...

salam singgah pagi sabtu...:)

ummuaidan said...

geramnya tgk model samsung nie..gebu gitu..:)

Khai♥Rin : anies said...

Eeee gerammmmmm nyerrrrrr model ni

Pha Is said...

amboi.. khusyuk je dia main..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...