Followers Remaja Purba

Tuesday, December 10, 2013

Gara-gara kunci rumah tertinggal..



 Kisah petang semalam:
  • Dalam keletihan di pejabat dan memandu cik putih pulang ke rumah.. dengan harapan penuh yakin dapat jogging..
  • Sampai rumah.. sekali tengok.. huhuhu...
  • Kunci rumah boleh lupa nak bawak..

Pemandangan dari rumah atok sedara..


  • Sudahnya.. sementara nak tunggu hubby balik, aku berkampung sekejap kat rumah atok sedara..
  • Tengok langit.. eemm.. ada hikmahnya tak dapat jogging..
  • Hujan turun dengan lebat tak lama lepas tu..

Kalau aku teruskan juga jogging, takdan nak lari balik rumah dah basah kuyup..




psstt: Hari ni memang taklah nak jogging bagai.. jadual padat hingga ke tengah malam..

last psstt: ye ye.. esok cuti.. nak balik kampung..




14 comments:

ummuaidan said...

taklah ralat sgt kan..sbb hikmahnya hujan mendatang lak...slamat blk kg..

Nurzakiah Hanum said...

bestnya cuti

Irfa said...

byk kali kena..lupa bawak kunci gi keje
bila balik umah xde kunci nak masuk
terpaksa kol en suami hantar kunci
huhu

Acik Erna said...

sekarang ni musim hujan..balik rumah petang hujan..memang tak boleh nak jongging aiza

eMMe said...

bahayanye kalo tertinggal kunci umah.. mmg ape pun tak boleh, hahaha... mujur la ade umah atok sedara, leh gak lepak umah atok sekejap sementara tunggu husband balik umah kan..

norhidana miswan said...

nsb lah ada umah atok sedara yg dekat heheeh...

Abil Fikri Ahmad said...

Kalau gitu, jogging dalam rumah pun okk..Biasa saya buat gitu kalau tak dapat jog kat luar..Dari pintu depan ke pintu belakg jogging.

Aziela said...

Akak baruuuu nak start warm up minggu depan. Hehehe

Rai Ourkizuna said...

haah..semalam hujan lebat sungguh petang.. jem jalan nak balik rumah..

faraherda.razalan said...

Cuti lama ke? Bestnya!

Smlm mmg lebat. Kt KJ pun, lebat betul! Smpi rosak kunci kete. Bygkan...adehlah~

Amie said...

Tak dapat jogging tak pe... jalan je pelan2 tanpa henti he he ehh

asyifa mustaffa said...

Selamat blik kg...!

Skrng ptg mmg x bole joging...main badmnto je ngan anak2...jadila...kuar pluh juge..:-)

Pha Is said...

macam mana la boleh terlupa tu..

Fazrol said...

hujan...
alasan tak leh jogging.. he he..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...