Followers Remaja Purba

Saturday, July 21, 2012

Kurma dah sampai, nak letak mana ni..



./TT_l"""""""""l
'-'o'-'o'----'00'--'


Pooooonn..!!
Pooooonn..!!




Tepi sikit..
Ni kite hantar buah kurma 1 lori untuk buat bekalan bulan puasa ni..



SELAMAT BERPUASA kepada kengkawan semua..




psstt: ..

psstt lagi: 3 Ramadhan bersamaan 23hb. Julai 2012.. jeng.. jeng.. jeng..

last psstt: Moga hubby sempatlah hendakNYA sampai ke rumah sebelum berbuka puasa petang ni..




17 comments:

aNiss :):) said...

salam ramadhan yaa kak :D

Ibu Lala said...

Ermmm sedapnya kurma ni. Tima kasih la bagi ek. Selamat berpuasa...

the malay male said...

selamat berpuasa.

Asyifa Mustaffa said...

23 julao tu ada apa? ~ intonasi suara cam menyibuk skit bila baca.ngeh2....

selanat menyambut ramadhan....:)

Abil Fikri Ahmad said...

Salam Ramadhan...1 lori kurma!! leh buka buka sepanjang tahun tu..

Cik Ummi said...

haaa...

kurma smpai yay!
kurma tayoob ke?hik3

slmt berbuka ye nnt dan selamat berpuasa jugak kak :)

ha,,ni mesti ade lah tu 23 julai kan?*suspicious

MulutPayau said...

selamat menjalani ibadah puasa...

Terima kasih buah kurma tu ya....hehe

Gen2Merah said...

salam 1 Ramadan ye kak aizamia

pena rozie said...

byknyer... bak ckit...muahahaha...

Adylia Qarissa said...

delivery kurma kat putrajaya sikit :)

Kakzakie said...

Lori kurma tu boleh sampai JB tak?
Selamat berpuasa dari kakak buat semua

23 Julai birthday siapalah agaknya ye..

-gedek! said...

selamat berpuasa ya?

Yusufff Tayuuubbbb (bisik)

Tinta Lana said...

Salam.

Arkk, ada apa 23 julai?hehehe. takpa, saya tunggu, hehhe.

Huii..selori kurma..kemuntat perot dibuatnya kak,hehehe ^_^

#Terima kasih doakan ayah saya..memang tu lah pun yg dihrpkan..moga dia sihat..urm, kek tu mmg sedap kak ^_^ mmg kepakaran kak ida, buat kek/cupcakes based on choclte. hehehe.

Kancil 8349 said...

Salam Ramadhan..moga bulan ini memberi rahmat untuk kamu sekeluarga

Mrs Lurve said...

alahai..ingat ada buat bisness kurma td, hehehehe...baca tajuk tue dh excited

kay_are said...

selamat berpose akak dan family ^__^

[PCL] said...

mulakan berbuka dgn kurma..3 bijik, tak la sampai selori sekali hadap hehe., slmt berbuka.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...